• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Mysmamma70

Nu har jag mailat till min BM och bett henne ringa mig, det är så svårt att passa telefontiden när man jobbar Tungan ute

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70
    April barn skrev 2011-10-30 21:18:26 följande:
    Åh ja jag får ta ett test imorgon, men tänk om det visar neg igen då vet jag inte vad jag gör Förvånad var ju tre veckor sedan äl nu :/ Åhh hoppas hoppas Solig
    Håller mina tummar hårt! Hjärta
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Ella Jade
    michelodeon skrev 2011-10-31 06:20:00 följande:
    Jo det hugger till i äggstockarna ibland och rker som vid ägglossning nästan :) helt normalt, hade så med sonen oxå. Jag har molvärk nästan hela tiden oxå, sen en vecka efter ägglossningen typ :)
    Phew! Blev lite orolig.. :) har inte haft molvärk alls, utan bara igår i äggstockarna lite, därför blev jag lite nojig. Men skönt att veta att det är normalt. TACK!
  • Ella Jade

Gomorron på er! Hur mår damerna idag? :)

Själv bär det av till jobbet strax, efter en kopp kaffe. Kan inte leva utan morgonkaffet!!

Hur mår ni idag? {#emotions_dlg.flower}

• Älskadelillaliv

Hallå. Här har man svårt att sova. Ledig idag men vaknat gånger tusen i natt för att man är kissnödig. Molvärk är helt naturligt jag har det nästan hela tiden. Den lille försöker göra rum i magen . Hur mår du Ella Jade? April barn håller alla tummar och tår att det blir positivt.

• Ella Jade
    Älskadelillaliv skrev 2011-10-31 07:17:27 följande:
    Hallå. Här har man svårt att sova. Ledig idag men vaknat gånger tusen i natt för att man är kissnödig. Molvärk är helt naturligt jag har det nästan hela tiden. Den lille försöker göra rum i magen . Hur mår du Ella Jade? April barn håller alla tummar och tår att det blir positivt.

Nej vad typiskt på ledig dag, fast så lär de bli på dom flesta dagarna ändå.. :). Hoppas du får lite sömn senare på dagen kanske! Ja precis, molvärk vet jag, just äggstockarna jag blev lite fundersam över, men normalt det med. Så mkt man inte vet, men man lär sig! :)

Jag mår bra tackar, sov faktiskt helt okej! Inget illamående i natt. Måste börja göra en veckomeny för maten, så man får i sig nyttiga o bra grejor, slarvat lite! Ska hämta ut gratis babyboxarna idag med! :D
  • michelodeon

Nej, morgonkaffe kan jag inte leva utan. Lite jobbigt nu när man inte får ta en snus till :) men de går bra ändå.
    Hur mycket kommer ni dra ner på kaffet?

• Ella Jade
    michelodeon skrev 2011-10-31 08:18:08 följande:
    Nej, morgonkaffe kan jag inte leva utan. Lite jobbigt nu när man inte får ta en snus till :) men de går bra ändå.
    Hur mycket kommer ni dra ner på kaffet?

Ja, o inte få röka en cigg efter, ajaj, men har gått mkt lättare än jag trodde faktiskt. Gött :)

Jag dricker max 2 koppar per dag, försöker hålla till det iallafall. Morgonkaffet är viktigast för mig. Själv då?
  • Mysmamma70

Vi fick en box från Barnens Hus igår på Barnmässan, så nu ligger de första små blöjorna och väntar

• Mysmamma70

Jag slutade med kaffe i slutet av graviditeten 2009 då det började smaka illa, och jag har inte börjat om sen dess

Svar på tråden Juli bebis 2012