• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Ja håller med dej ellabella!!
    Inatt slog vi nog rekord! 6 gånger vakande liten o ville ha mat! Förut har de varit Max 3 gånger!!

• FruSandra

Visst va de nån mer här som hade problem med libero? Att bajsat åkte upp på ryggen?? Så är de för oss också o ja vet inte vad man ska göra!!
    Pampers blir han alldeles röd av...

Hjälp tack!

• grahnkotten

Melvin använder också libero och får bajs på ryggen, men det händer oftast om han sitter i babysittern eller är i sjalen.. Tänker att bajset trycks upp då..

• Trolla75

Sedan vi började med Libero 4 och bajset blivit bättre i konsistens så peppar peppar har vi inte haft några "bakslag" ...

• FruSandra

Vilgot får så när han ligger o sitter...
    Han fick de på pendeltåget i fredags. Han bajsa ner hela mej och han. Första gången jag glömt byxor till honom!
    Så mormor fick snällt köpa nya kläder till han ;)

• momster

vi har oxå haft lite problem med blöjorna men det har varit att det läckt vid benen flera ggr. 
    anv nu pampers stl 2 och det funkar fint för oss..

• anjiali

Sajo: första gången här (äskhult).

Såg en annons i gp. Väldigt söt liten by. Äldsta huset är 500 år gammalt. Å café med våfflor . De har julmarknad den 1 dec. Då åker vi nog hit igen. Väldigt vacker natur och en del promenad stråk. Dock lite långt med småbarn så vi håller oss i byn.

• Trolla75

Va gulligt det lät! Konstigt att man inte hört talas om det innan...

Är det våffeldagen nu i dagarna?
    Har sett att fler annonserar att de ska äta våfflor... :)

Nu tar jag med mig mitt äldsta o yngsta barn till köpcentret... O shoppar loss lite...

Sålde väldigt dåligt i går... Sålde massor men gav typ bort jättefina kläder...

Så lite nya köp som plåster på såren... ;)

• SaJo81

Det ser jättefint ut på bilderna på nätet :) ska tvinga med min familj dit :)

• eken

Har hört av många att ICAs blöjor ska hålla bättre torrt, värt att testa kanske för er som har läckageproblem med Libero