Nej tjejer nu måste jag börja skriva mer! Läser alla inlägg och nickar oftast instämmande, men jag kommenterar sällan. Vet inte varför egentligen.
här rullar det på, Olympia är 4.5 mån och helammar än. hon har inte fått börja med mat än, det kommer
Hon sover bra ibland, och ibland kass. har tagit bort klockan i sovrummet för det stressar mig bara att kolla när hon vaknrar hela tiden.
Inatt har hon ätit säkert fem gånger... de två stora var också såna och slutade sen äta på natten när dom var 7-8 mån...
Idag har vi varit och beställt ny tvättmaskin och torktumlare. Vår torktumlare har varit sönder ett tag och tvättmaskinen är kass. Bestämde oss att köpa nytt denna mån då V brukar få mkt mer i lön i nov. Nu blev det inte riktigt så och vi (jag) har gått och oroat oss för hur vi ska få ihop pengar (ca 12000). om vi ev. skulle köpa torktumlaren kontant o ta tvättmaskinen på avbetalning (hatar avbet.) Vi skulle även önska oss ett bidrag i julklapp. Så kom min svärmor igår och säger att hon och svärfar bestämt att dom köper detta till oss, vi behöver bara gå in i butiken och bestämma vad vi vill ha för nåt. Jag har på riktigt världens bästa svärföräldrar!!! Så idag har vi beställt och det blev riktigt bra tror jag :)