• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • momster

Sladdis: ingen aning om varför han sover så mycket. Och hjärtat såg hätta bra och starkt ut.

Nu har vi även fått svar på EEG och det visade ingenting utan allt var bara bra och normalt.
    I bland önskar jag bara att nått visade utslag på nått så man visste vad det var.
    Nu ska vi bara på uppföljning om 3 veckor om det inte blir värre. Då får vi åka in akut igen bara.

• EllaBella02

Jag funderar på att låta min bebis prova majskrokar. Står att man kan börja med dom mellan 4-6 månader. Vad tror ni om det? Bara som lite pill när vi andra äter middag? Hon har även fått smaka fruktdryck som finns från 4 mån i flaska. Kommer inte så många droppar men hon tycker det är lite surt tror jag.

• Trolla75

EllaBella- håller tummarna, tokigt att svaret ska dröja så länge vara!

Momster- Caspian sover också jättemycket! Men snart vänder det väl för oss med! ;)

Men andningsuppehåll, har det vart tal på hjärtstopp??? Usch det lät inget vidare...

Hoppas i alla fall ni alla mår gott med larmet där hemma...

AAEV- låter verkligen som ett riktigt dröm scenario!!! Åh va avis jag blev nu!!! ;)

Millifjor- lågt kolhyratinnehåll, vad vill du veta?

• Tibell

Momster : Äter han något mer än neocate ?

Ellebelle : Håller alla tummar !!

aaev : Underbara svärföräldrar .. tummen upp för dem !

Och håll alla tummat för Lovis är ni snälla ! Vi håller på att prova vete/havre nu...

• millifjor

Bebis somnade för 30 min sen, har redan fått springa in 4 ggr för hon spottat nappen o sen vill ha den direkt igen!! Det här kommer bli en kul natt, får sova på soffan igen tror jag... Hur pallar ni andra med sånt här!? Jag har då inget tålamod känner jag

• Trolla75

Millifjor- karré är nog inte min starkaste sida så jag passar.

Sladdis- ok skönt!

Tibell- håller alla tummar och tår...

Jag kör fortfarande pyttesmå smakisar varannan- var tredje dag på mild havregröt. Tror på det här att skynda långsamt...