• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Japp plankan får det bli. Är precis som du säger, stark i vissa muskler och obefintlig styrka i andra. Känner av ryggmusklerna hela tiden.

• millifjor

Nu har vi över 1 decimeter snö! Underbart synd bara att jag inte får gå ut, vill åka skidor!

• Trolla75

Tack för all omtanke! :)

Lilleman blev jätteförkyld o lite febrig i natt, så vi blir kvar hemma. Eller ja, han är inte välkommen in på avdelningen om han bär på en infektion...

Det känns ju sådär att inte vara med, men pappan får hålla mig ständigt uppdaterad!!!

Kl 11 ska hon vara där, kl 13 är MRen

Håll tummarna!

• chess07
    Trolla75 skrev 2012-11-29 10:28:18 följande:
    Tack för all omtanke! :)

Lilleman blev jätteförkyld o lite febrig i natt, så vi blir kvar hemma. Eller ja, han är inte välkommen in på avdelningen om han bär på en infektion...

Det känns ju sådär att inte vara med, men pappan får hålla mig ständigt uppdaterad!!!

Kl 11 ska hon vara där, kl 13 är MRen

Håll tummarna!

Vad jobbigt att inte få vara med... Tänker på er idag!
  • tundra

Läste artikeln och det är ju barockt att någon sådan jobbar med små barn men dubbelt oroväckande att ledningen för förskolan varit så passiva!!!!

Förstår att det känns olustigt momster!

• EllaBella02

Nä va hemskt!! Man är ju så beroende av förskolorna och därför så måste de ju för bövelen vara folk som gillar barn son jobbar där!! De har ju våra barn typ 8 timmar om dagen. Hade jag haft råd hade jag stannat hemma tills de började skolan : (