• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • momster

Morgon !
    I dag känner jag att jag haft en bra natt så nu hatar ni väl mig ;)
    Bara 1 mat tillfälle och ingen larmning
    Känns riktigt skönt. Så vi hoppas på fler sånna här nätter framöver.

• Sladdis

Härligt Momster!

Min natt har varit värre än någonsin. Vet inte vad som farit i Matteo. Han har vaknat exakt var 45:e minut hela natten. Hur är det möjligt? Snacka om inre klocka. Ibland har han somnat på axeln men oftast har det varit bröstet som gällt.

• JWall

Min lilla kille har vaknat varannan timme för mat i en vecka. Från att ha kunnat sova åtminstone 4 timmar på raken till det här..

• EllaBella02

Ja, jag betvivlar att hon är hungrig så ofta så hon är nog mest snuttesugen. Nappen är ju tutten : )

• Sladdis

JWall: Vill inte vara negativ men så började det för oss också. Sen blev det varje timme och så har det varit länge. Hoppas att natten bara var en engångsgrej för så ofta orkar ja inte gå upp.

Fram till Matteo var ca 3,5 mån var jag sugen på ett syskon till. Är ju 39 så jag kan inte vänta hur länge som helst. Nu är han snart 5 månader och jag har gett upp den tanken. Matteo får bli sista barnet. Hade aldrig orkat ha det så här med en relativt liten till som också behöver uppmärksamhet. *sorg*

• EllaBella02

Jo!!! Det är klart vi orkar!! Har vi orkat med gravidplågor och trycka ut en 3-kilos klump ur en hål som är stort som en femkrona i vanliga fall så fixar vi nog det här! Vi får peppa varandra : )

• Trolla75

Millifjor- är absolut inte säker men, kanske är plagg som säljs i leksaksaffärer som även säljer barnkläder?

I går gjordes MRn och ni är det många som ska titta... Men vår läkare som tittat idag, trodde att det ev. Kunde vara en cysta?
    Så tillbaka till ortopeden som ska göra ett utlåtande... Nu är hon uppsatt på en CT på bara knät ... Men det fanns ingen tid förrän på måndag. Så hoppas hon får permis över helgen.
    Smärtlindringen funkade allt sämre så nu får hon något morfinliknande?