• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Trolla
    Ull har ingen effekt om de inte är närmast kroppen ;)

Ja ångrar så att ja inte köpte på mej ett gäng på barnens hus i Södertälje.. Dom ska lägga ner och hade 70% på alla kläder de fanns sjukt mycket ullkläder i alla storlekar, men va så stressad med maken med mej..

• momster

Denver vägde 6920 gram och var 65 cm lång nu när vi låg inne så vid 4,5 månad.
    Pratade nyss med barnens kusiners mamma och deras lilla som jag tror snart blir 3 mån var mellan 63-65 cm lång. Då kändes Denver liten för sin ålder. Jag som trodde han skulle kunna ärva Denvers kläder :/

• FruSandra

Vilgot va 69,5 för 3 veckor sen :) o vägde då 7140 tror ja.. O han blir 5 månader imorn.. O ska vägas o mätas på torsdag :)

• Juli12

Vi ska till BVC imorgon, väga och mäta. D är 4 mån 2 veckor på torsdag.
    Sen måste jag även fråga henne vad det röda, knottriga "grejerna" är som han fått på kinden. Hoppas bara det inte är mjölkallergi.

• Jmst

Min lilla tjej föddes ju för tidigt och var lite liten men har nu kommit ikapp rätt bra. 4 månader vägde hon 6440 g och var 61 cm :)