• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Juli12

Håller tummarna för er Trolla. Klart du får skriva av dig här, det är det minsta vi kan göra.
    Kram

• millifjor

Det kommer gå bra Trolla! I Sverige är vi duktiga inom sjukvården! Håller tummarna för er idag, kramar från oss i Norrtälje

• chess07

Trolla

Jag förstår att du känner så! Men på en MR röntgen så ser man strukturerna på ett helt annat sätt än på datortomografi. Det är nog det som gör att dem ändrade sig. En cysta är typ en vätskefylld blåsa och en tumör består av vävnad, det var säkert det dem såg på MR.

Skriv av dig hur mycket du vill här!

• skuttare

Jaha. Båda barnen sover än å jag ligger vaken sen5.30. Detta är inte vanligt. Nån av dem brukar alltid vakna tidigt. Hoppas detta håller i sig för då kanske man kan börja vara vaken lite längre på kvällen igen. Kanske ända till 22 . Förut kunde den lilla stå sig i 7-10 timmar ibland på natten men inte sen hon kom in i detta utvecklingssprånget. Hoppas det oxå rättar till sig snart.

• momster

Trolla: skriv av dig hur mycket du vill. Jag vet precis hur skönt det kan kännas att bara få sätta ord på allt som händer.

Nu hoppas vi det går bra och att det gör lätt att fixa till.
    Massa styrke kramar.

• Hera78

Trolla, jag tänker på er och det är självklart att du ska skriva här! Styrkekram!

• AAEV

Trolla: Hoppas allt går bra!
    tänk vilken tur att ni stod på er, för visst har det avfärdats som växtvärk?
    och framförallt - vad skönt för din dotter när hon slipper ha ont :) 

Alexander 081026 Eleonora 091123 Olympia 120713
  • grahnkotten

Håller tummarna för er trolla! Men förstå din oro, vilken tur att ni stod på er!

Nu ska vi snart sätta oss i bilen mot Sthlm! Spännande med tanke på vad dem säger på nyheterna! Hoppas att vägarna blir bättre under dagen! Vi har fyllt bilen m filtar o varma kläder och mat så vi klarar oss om vi får stå stilla!

• millifjor

Nu verkar vädret ha lugnat sig lite iaf, det är skönt för maken jobbar idag och är ute och kör buss, hoppas det går bra!