• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

Jag har ju en jättebebis när jag ser vad era väger i samma ålder!

Han är lång och ganska smal!

• Tibell

min lilla har precis varit på 5 månaders koll . 5030 g och 59 lång är vår lilla höna nu

• grahnkotten

Melvin vägde 7235 gr å var 64,6 cm lång! Tyckte hon kunde runda av längden men det var viktigt att det var exakt! :)

Idag har vi en tung dag! Lilleman har inte sovit mycket inatt och jag hat blivit sjuk under natten! Puh! Dunderförkylning och huvudvärk fr helvetet! Melvin som annars brukar sova mycket har inte sovit i natt eller nu på fm.. Han känner säkert på sig att det inte är som vanligt! Det kommer inte helt passade, ska köra upp t Sthlm på kurs imorgon! Och Martin ska vara pappaledig i 2 dagar! Hoppas hoppas jag blir frisk snart och att jag inte smittar lille Melvin!

• tundra

Vaknade fräsch och utvilad för första gången så sent som klockan 6! David brukar amma vid 3 och lägger jag tillbaka honom så sover han till 7 ( somnar 19). Men Gud vilken skillnad att få sova så många timmar.

Enda problemet var att bebis inte var lika fräsch... Han hade 40 graders feber och var alldeles mosig och snuvig.

Han var den sista (förhoppningsvis) att falla för den här monsterförkylningen som hållit på i flera veckor. Först jag, sen min man, sen Gabriel 2,5 år, sen jag igen och nu bebis 5 mån. Bläää! Hade hoppats att amningen skulle skydda ett tag till.

• AKT83

Tilde är bu 5 månader och är 68 cm lång och väger 7830 gram. Sprutorna är nu tagna och vi hoppas att hon klarar sig med lite feber även denna gång.

• SessanM

Emilia vägde 6600 och var 63,5 (eller 64,5, kommer inte ihåg..) vid 4 månader.

Vi har haft en hemsk natt med knappt någon sömn alls. Lilla skruttan har varit jätte trött idag, och jag med. Måtte detta ta slut snart!!!!

• JWall

8545g och 65cm idag på BVC 5 månader. Nu väntar vi på om han får feber efter sprutorna. Än så länge är han som vanligt, men det kommer nog kanske...

• Trolla75

FruSandra- kanske var lite luddig?
    Men jag har än så länge bara ullkläderna under overallen... Har inte börjat ned lager på lager än...

Rackans att du inte slog till med en sådan rabatt! Man är alltid efterklok ;)

-------------------------
    Nu har budet ändrats från att först ha vart en cysta så är det nu en tumör!
    En godartad tumör! Hur de nu kan veta att den är godartad utan att ha tagit prov det vet jag ju inte...

Så nu blir vi remitterade ner till tumörortopeden på Sahlgrenska... :(