• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • momster

Finns det nån som har nått vettigt tips på slemmig, snorig och hostig bäbis ????
    Han är så tät så han tappar andan.
    Som om det inte räckte med andningsuppehållen han har sedan innan :(

• momster

Mest Näsan men i bröstet oxå.
    Han fick ventoline för 20 min sedan. Så nu andas han mycket lugnare men är inte bra.
    Blir tokig på det här, rör jag mig det minsta i sängen vaknar han och är gnällig eller fall skriker. Men inge feber.

• Tibell

Koksalt till näsan och försöka få loss snoret... Har ni en snorsug så prova. Annars är det vl högläge och härda ut :(
    Skulle andningen bli allt för jobbig så åker ni in !

• momster

Kör med koksaltlösning hela tiden på han :(
    Har kört med näs sugen 3 dagar nu oxå.
    Och näzeril näsdroppar. Högläge tillbax oxå och Inget funkar. Ventoline funkar sådär.
    Att gå ut funkar oxå ett par min men funkar ju inte i längden :(
    Så får väll bli en tur till sjukan om det inte blir bättre. Men är så j*a sjukt drygt att sitta och åka. Har ju 7 mil till barn akuten och här är vi inte välkommna med Denver talade läkaren om för mig då de inte kan ge han den hjälp han behöver :(

• momster

Tibell : nu har ventoline fått full effekt och han är varken tät i näsan eller luft vägarna :) trodde dock inte de skulle ha nån effekl på näsan men nu hoppas jag på att få sova.

• Tekla78

Skönt att det hjälpte momster!

E hostar och hostar. Trodde han blivit bättre, men nu ikväll känns det sämre igen.

Krya på alla små sjuklingar!

• momster

Tekla : hoppas de blir bättre med hostan snart. Är ju så jobbigt när man inte kan hjälpa de små.