• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

SaJo bägge töserna har fått fondspar av mina föräldrar dop, jul och födelsedagar... Men nu var det inte aktuellt den här gången!? Jag öppnade ett e-sparkonto istället...

Hoppas på lite roliga presenter :)

• juliaannaeva

Ni som har små som fått tänder, hur har dem betett sig? Har en liten här som örhänge gnällig, får gå o stoppa in nappen flera gånger o ibland ta upp o vagga... Ingen feber men är väldigt varm på kroppen.. Har sett en liten röd prick där tänderna så småningom ska komma... Kan de ha spruckit igenom där?

• anjiali

Sovit mer än två timmar i sträck inatt . Bara varit vaken vid fyra. Min man har sovit desto mindre. Ser fram emot ett par nätters sömn till och på tisdag kickar jag igång träningen igen. Den här depressionen som är på g ska baske mig motas i dörren. Sömn, träning och avlastning heter medicinen. Hoppas det hjälper

Ha en skön måndag !!!!

• Sladdis

Anjiali: Åh, vad skönt för dig! Det kommer absolut hjälpa. Själv får jag vänta till jul när mannen är ledig två veckor.

• SessanM

Äntligen en bra natt :) Skruttan vaknade bara 2 gånger varav en för mat! Som jag längtat, vågar dock inte hoppas på att dessa 5-6 veckor är till ända än men ett litet hopp tänds ju ändå...

• anjiali

Tanken var att vänta till jul men det höll inte längre. Mannen har tagit föräldrarledigt dubbeldagar. Tur att de dagarna finns !!!

• Tekla78

5-mån vaccination idag. 8110g och 66cm :)

Skönt med avlastning Anjiali, hoppas du kan få sova lite.

Vi har verkligen inte sovit bra den senaste veckan pga Emils hosta (och propellerstorebror i sängen), men långt ifrån den terror som vissa andra av er haft. Ändå känner jag mig mörbultad. Kan inte föreställa mig hur ni har det..

• grahnkotten

Förstår att du inte orkar mer! Skönt att dubbeldagar finns och att du får lite avlastning! Försök att vila nu!

• Sladdis

Kanske skulle försöka övertala mannen att ta dubbeldagar. Har inte ens tänkt på den möjligheten. Bra där Anjiali!

• skuttare

Jamen va härligt!! Det är väl det dubbeldagarna är till för. Att göra spädbarnstiden lättare så att båda kan hjälpas åt. Mår mamma bra Så mår familjen bra!! Sov så gott!!!