• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • tundra

Men då hade jag slutat med nattamning några nätter innan. (Föll bort.)

• HannaVirrpanna

Anjiali: hur ser er plan ut? Han tar nätterna? Hur länge? Var sover du då? Ammar hon nått på natten eller får han henne att somna om?

• Sladdis

Anjiali: Härligt! Jag fick också sova inatt. Mannen skulle ta till kl 12 men tog till hans kl ringde 4:20. Skäms lite men vi hade ju bestämt att jag skulle ta över så jag kan inte ta det på mig. Det var ju hans val. Matteo vaknar en gång i timmen även med honom men han har lättare för att "buffa" honom i sömn igen. Om jag försöker blir han bara arg och vill upp ändå. Snart jul och lediga män. Härligt!!!

• SessanM

Hade visst bra tur igår.. I natt var det som "vanligt" igen.. Åååå vad tröttsamt!

• anjiali

Vi gör så att jag nattar som vanligt med amning. Sen när jag går och lägger mig så går jag upp till en av barnens rum och stänger in mig. Han och Milea ligger i vardagsrummet. Hon har vaknat lika ofta som hon brukar men han får gunga henne till söms. Ibland går det fort och ibland tar det längre tid. Sen har hon fått ersättning någon gång på natten. Hon vaknar även efter den. Jag har fått sova tills de andra barnen ska upp till skolan. Sen har han sovit på fm.

Sover gärna ett par nätter till. Hoppas hon snart sover längre nu när tutten är "borta"

• Trolla75

Är det någon nattvaken som har lust o se om min sida har blivit "hemlig"?
    Eller ja, hur mkt som syns?

• Sladdis

Jag vet inte riktigt vad du menar Trolla. Om jag klickar på ditt namn kommer jag till din gästbok men det finns inget där trots att det står att jag ska få upp 1724 meddelanden.