• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • emma0303
    Tolle83 skrev 2011-11-15 06:03:16 följande:
    Åhh jag är grymt avis!! Jag är helt  stoppad :( Har inte kunnat göra mina behv sen i onsdags :O
    De blir v'l till att trycka i sig katrinplommon...

Nån som har förslag på nåt godare? 
    Gick 6dagar med att vara helt stoppad!! Köpte sempers katrinplomma/päron pure (från 4mån) och köpte även linfrön som jag äter dagligen nu och magenunkar!!!
  • AnnA1985
    Jamtlandstaus skrev 2011-11-15 07:25:40 följande:
    Psylliumfröskal smakar inget men är grymt effektiva. Fibrer som ger magen fart.

Typiskt att det är "gammelhäxan" som kommer med det rådet haha.

Vars från Jämtland är du? =)
    Själv är jag född och uppvuxen i Östersund ^^  
  • Lyckliglottad
    s85 skrev 2011-11-15 08:42:26 följande:
    Hej, det verkar som det inte fungerade att bli till lagd i FB gruppen. Kan du som fixar med detta gärna försöka igen?
    Sandra Fredriksson
    Har bjudit in dig. Kolla din inbox. Om det inte funkar inboxa mig!!
  • Ella Jade

Hej Alla! Ni är så himla goa! Tack åter igen för all ert stöd och era styrkekramar. Är på bättringsvägen nu, kan iallafall gå lite mer normalt och inte som en 90årig tant :). Blir snart bättre! Men läst en hel del om andra som gått igenom detta, även några här :) Och väldigt många har det gått väldigt bra för, så det ser ljust ut. Har champange redo för att fira mensen som kommer och sen är det bara att tuta och köra!

Kommer gå finemang för er alla här, kommer kika in ibland o bara läsa era roliga inlägg. Lycka till med allt och njuuut! På återseende :)

Hjärta

• Bees knees
    frånochmeddu skrev 2011-11-14 22:34:04 följande:

" target="_blank">

" target="_blank">

HAHAHAHHA. så jävla sjukt.
    Men fy vad jag skrattade.. Vad är detta?!
    ok, blev nyfiken o kollade och nu vill jag gifta mig med snubben på skateboarden ,hahaha!
  • irre85

favoritar denna tråd...har BF 15/07 med andra barnet,

Ska skriva in mig hos BM på torsdag och den 29 ska jag göra ett VUL för att se hur det står till där inne...kan knappt bärga mig..

• rabarberli

Nu gick det inte längre att hålla det hemligt på mannens sida! Igår fick vi veta att min man ska bli farbror i mars! Vi hade tänkt vänta till jul och berätta men när vi fick en sådan nyhet var vi ju tvinga att lätta på vår lilla hemlighet . Svärmor lät chockad när hon fick veta att hon ska bli farmor först i mars och sedan i juli . Från inga barnbarn alls till två!

Min sida av släkten får vänta lite till. Ska till BM imorgon på hälsosamtal. Undra när inskrivningen blir...

Lycka till allihopa!

• AnnA1985

Hihi, som min papps... han blir farfar för första gången nu i November, om hon behagar att titta ut på beräknat förlossningsdatum :p Och så blir han morfar i juli nästa år ^^ Mamma är redan farmor och mormor, då jag har 2 halvsyskon.. men hon är minst lika glad denna gång att bli mormor och farmor =)

Va ju hos BM idag... får boka vul hos privat gyn. och kub test utför man tydligen inte på kvinnor förän de är 35... stört. 

• Jamtlandstaus
    Sladdis skrev 2011-11-15 08:33:52 följande:
    Haha!Skrattande Vi behöver en "gammelhäxa" här som kan tipsa om en massa saker efterhand som vi förfaller!Flört
    Skrattande
    AnnA1985 skrev 2011-11-15 11:25:20 följande:

Inflyttad till Östersund sedan 16år, bor på Frösön. Vart bor du nu då?
  • AnnA1985
    Jamtlandstaus skrev 2011-11-15 17:10:23 följande:
    AnnA1985 skrev 2011-11-15 11:25:20 följande:

Inflyttad till Östersund sedan 16år, bor på Frösön. Vart bor du nu då?

Jaha, där ser man =)
    Jag bor i Lidköping... blandas ofta lätt ihop med Linköping :p 
Svar på tråden Juli bebis 2012