• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tolle83

Hanka77
    Ja hoppas inte heller de stämmer.. Ja har inte mått illa nånting förrän nu..
    Vi är ställda i kö för Ivf i januari men som
    De set ut nu behövs de inte :)

• April barn

Hejsan alla får man hoppa in här, plussade på fars dag så vår lille kille på 11 månader ska bli storebror runt den 22 juli, känns så himla roligt att det gick lika fort igen och nu längtar jag som bara den tills magen och sparkarna kommer och till UL Skrattande

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • hanka77
    Tolle83 skrev 2011-11-15 20:02:37 följande:
    Hanka77
    Ja hoppas inte heller de stämmer.. Ja har inte mått illa nånting förrän nu..
    Vi är ställda i kö för Ivf i januari men som
    De set ut nu behövs de inte :)
    Näe det känns lite jobbigt, man blir nästan glad när man mår illa:) 

Då måste ni också ha kämpat på bra länge? Jag hoppas verkligen att allt går vägen för er! Jag är jättetacksam för IVF, men det är ingen enkel resa. I alla fall har inte jag tyckt det. Man klarar det ju, och för oss har det stärkt förhållandet. Men så är det kanske inte för alla.

Hoppas att det går bra för alla här! 
  • MLT
    Tolle83 skrev 2011-11-15 19:23:51 följande:
    Jag har läst på massa olika ställen att illamående och framförallt kräkningar minskar risken för missfall.
    Hur sjutton kan de komma sig?? Verkar väl väldigt märkligt?
    Jag mådde fruktansvärt illa förra graviditeten, men det fanns inte ens något foster i magen, så det där ska du inte tänka på!
  • Soffiie

jag mår lite illa men inte så farligt.. mest på morgonen och sent på kvällen / nattne. men idag har jag haft såna känningar i magen verkligen skumt altså det stramar och drar och känns som när jag har ägglossning fast mer.  en har jag fått ökad flytning det är rinnigt eller vad man ska säga  men ingen färg har dem och luktar inte illa men otroligt mycket mer flytning än jag brukar ha va sjutton kan detta vara nu är  v 6+3 idag

• Johanna8206

Tingeling84 Jag har skrivit här då och då men har inte lagt upp mig på någon lista. Bf 9/7

• AnnA1985
    Soffiie skrev 2011-11-15 20:23:41 följande:
    jag mår lite illa men inte så farligt.. mest på morgonen och sent på kvällen / nattne. men idag har jag haft såna känningar i magen verkligen skumt altså det stramar och drar och känns som när jag har ägglossning fast mer.  en har jag fått ökad flytning det är rinnigt eller vad man ska säga  men ingen färg har dem och luktar inte illa men otroligt mycket mer flytning än jag brukar ha va sjutton kan detta vara nu är  v 6+3 idag

Läste nånstans idag att flytningarna kan bli rikligare såhär i början på graviditeten =)
  • Soffiie
    AnnA1985 skrev 2011-11-15 21:00:10 följande:
    Läste nånstans idag att flytningarna kan bli rikligare såhär i början på graviditeten =)
    ja jag vet jag ahr med läst det men så här mycket har jag inte haft förrut ahr liksom blivit mer bara så där känns ibland som man får mens liksom men som tur är så kommer det inget sånt
  • Bees knees
    AnnA1985 skrev 2011-11-15 21:00:10 följande:
    jag har den absoluta motsatsen , har aldrig känt mig så torr i hela mitt liv!
    känner mig helt onormal Rynkar på näsan varit så sedan jag plussade.
Svar på tråden Juli bebis 2012