• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • AnnA1985
    Maho81 skrev 2011-11-15 21:20:47 följande:
    Får jag vara med? =) Jag plussade igår på bim 3+3, bf 27 juli =)
    Grattis! Klart du får vara med =) Är det första barnet?
  • Veronica1984

Hur mår alla Juli mammor?? Vi mår bra, dock en massa vatten i kroppen. Fasar lite för hur det kommer bli senare om jag redan har så mycket vatten. Någon som har något tips mot vattnet, förutom fötterna högt, å de där vanliga tugget??

Sköt om er! 

• AnnA1985
    Bees knees skrev 2011-11-15 21:16:24 följande:
    jag har den absoluta motsatsen , har aldrig känt mig så torr i hela mitt liv!
    känner mig helt onormal Rynkar på näsan varit så sedan jag plussade.

Men då =/ om du känner dig orolig över det kanske du skulle fråga BM?
  • Bees knees
    AnnA1985 skrev 2011-11-15 21:26:34 följande:
    Men då =/ om du känner dig orolig över det kanske du skulle fråga BM?
    ja det är kanske lika bra så slipper jag fundera - men jag känner mig lite fånig över det också.
  • AnnA1985
    Bees knees skrev 2011-11-15 21:42:23 följande:
    ja det är kanske lika bra så slipper jag fundera - men jag känner mig lite fånig över det också.

nej, det ska du inte göra. bättre att fråga en gång för mycket istället för en gång för lite =)
  • Maho81

MsSunshine85: Tack! =D Andra graviditeten men första barnet förra graviditeten slutade i MA (i vecka 14) i maj och två veckor senare, skrapning.

• AnnA1985
    Maho81 skrev 2011-11-15 22:13:31 följande:
    MsSunshine85: Tack! =D Andra graviditeten men första barnet förra graviditeten slutade i MA (i vecka 14) i maj och två veckor senare, skrapning.

Uscha då =( Hoppas verkligen att du får gå klart denna graviditet {#emotions_dlg.flower}
  • Mijab

E det fler som är helt döda varje dag! Jag sover igenom hela dagen, jobbar natt! Sen e jag svintrött på jobbet oxå! Asså jag tycker det e riktigt skrämmande o vara så här trött, sen illamående på det! Ska till BM imon o se vad som sker! Sen annan fråga. Har fler av er dålig aptit?

• bevingad

Hur har ni det med sexlivet tjejer??
    Jag har verkligen ingen lust alls... det känns bara jobbigt och som ett projekt
    Sambon börjar bli lite smått otålig... haha...

Nu ska jag vara ledig i 2 hela dagar!!! Har visst bara varit ledig 3 dagar denna månaden så det ska bli skönt faktiskt.

• Tolle83

Madlin: usch då! Ja tyckte att de lät helt skumt att illamående ska minska risken för mf...

Mijab: JAG!!! Jag kan. Inte kontrollera min sömn. Somnar när ja sätter mej ner. Har börjat sova på rasten nu varje dag men slocknar ändå vid 20.30 de flesta kvällar..

Bevingad: sexliv? Vad är de :) hahaha ja jag har ingensomhelst sexlust! Är dessutom livrädd att nåt ska bli fel :s
    Mannen är fruktansvärt otålig. Men ja har sagt vänj dej ett par månader till :) ja får väl bjuda till snart..

Svar på tråden Juli bebis 2012