• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Ah va bra! Pusslar för fullt nu så pappa kan vara hemma så länge som möjligt...

FruSandra: Tackar! ð???

Skuttare: jo tack! Det visade sig vara en tumör, tack o lov en godartad och den opererades bort den 21/2 och på pricken en vecka efter op var all smärta helt borta!

Så tack o lov slutade det väl! ð???

• skuttare

Trolla: vad skönt. Fick för mig att det inte hade gått så bra när man inte hörde något mer. Skönt att hon får sova nu då utan massa värktabletter

• Trolla75

Skuttare: ja nu sover vi alla bättre än någonsin! Så skönt, åh tänk va fort man återhämtar sig och faller tillbaka i det gamla vanliga... Det är ju knappt att man tänker eller kommer ihåg den jobbiga tiden som faktiskt va!

Men är glad att det slutade väl! Ett återbesök har vi hunnit med, efter op. Men inga nya prover är tagna... Så vi litar på att allt är borta då hon inte känner av någon smärta alls...

Vet inte om jag kommer bli så aktiv här inne som jag var tidigare... Är nog mest på Insta om jag ska vara ärlig heter "johannabson"

Så är det någon som jag missat och som vill lägga till mig så gör't :)

• Tekla78

Trolla, å vad skönt att höra!

Nyss hemkomna från Cypern och vi har haft det toppen. Sömnen svajig som vanligt, toabekymmer med storpojken jag lite rastlös och maken längtade hem sista dagarna, men ändå så skönt att komma bort lite. Mycket sol bad o mat'

Imorgon är sista dagen på föräldraledigheten :-S Känns väldigt tudelat.

• Tekla78

Slutade amma vid 4mån pga allergi, ont o mjölkstockning. Hade gärna ammat längre, typ till nu om det gått.

• SessanM

Oj, har det redan gått en vecka.. Vad fort tiden går! Låter himla härligt med sol och bad :)

• Tekla78

Sitter på t-banan till jobbet. Förväntansfull inför det nya och lite sorgsen över att denna tid är över.

Emil fick ett OK igår på 10-mån-kollen. 9920g och 74 cm. Shit vad han växer! Äter som en häst också. Det mesta som han får går ner, hur mycket han än ätit innan :)