• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

Cattiwik- jobbigt med alla förkylningar...

Har du provat att ge mat hon kan äta själv? Vår kille ville inte bli matad och vägrade gröt så vi har gett honom bitar han kan äta sen han va drygt 6 mån! Till frukost får han turkisk yoghurt med rivet äpple och när jag sa det på BVC så sa hon att dom måste inte äta gröt bara för att det finns! Skönt tyckte jag! :)

• Tibell

Cattiwik : Vi har en liten tös ocksp på 10 månaders kollen vägde hon 6.5 !

Fy vad tiden går fort Lovis är så himla härlig just nu och jag skulle mer än gärna stoppa tiden här !

Hon är en riktig liten vilde som inte är still många hundradelar

Annars kämpar vi på här hemma med allergierna och astman...

Hoppas få göra lite fler undersökningar här nu innan semestern. ..

• grahnkotten

Nu är vi färdigpackade och inatt åker vi mot flygplatsen och Kreta, för en vecka med semester! Förhoppningsvis sol och bad! Det ser lovande ut iaf! Hoppas att dagen går bra för Melvin med flyg och buss! Mycket sysselsättning! :)

• Trolla75

Här är en till som tittade in av en slump (skulle in till fråga experterna på försäkringskassan) ... Det är ju mååånga månader sedan jag var aktiv här inne! ð??? Men såg att tråden ff är aktiv! Ni är ju underbara! ❤ Nu när jag bytt till en riktig lur, kanske det är lättare att "hänga" här inne ;) det var så mäckigt innan med Androiden allt va så segt!

• Trolla75

Kanske inte behöver fråga FK nån här kanske vet? Efter barnet fyllt 1 år så är det ett visst antal dagar man måste ta ut för att inte mista sin SSG... Är det någon som vet? Har för mig att det är 5 med sjukpenningnivå, men helt plötsligt fick jag för mig att det var 7? ð??£

• nilepile89

Det är 5 dagar men det spelat ingen roll om det är 5 sjukpenning det kan blandas med lägsta har jag för mig.

• skuttare

Ja det stämmer. 5 dagar måste man ta ut men man får ta vilka dagar man vill. Måste bara fråga hur det gått med din dotter som hade växtvärk? Hoppas allt gått bra!!!

• SessanM

Måste man ta ut 5 dagar även om sgi:n inte är baserad på en 100% tjänst? Någon som vet?