• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • CattanB

Oj va längesen man va här och kolla läget!

Othiliia säger "titta" åt allt och kallar mig för pappa och pappa för mamma ;)
    4 tänder som hon kan gnaga på mackan med :)

Reser sig och går med gåvagnen så här är de fullt ös!

Är i v 23 nu så de kommer bli 14 månader mellan Ottis och plutt nr. 2.
    Blir kul när dem kan leka tsm :)

Seperationsångesten har visat sig när hon sover borta. Har vart kämpigt när de sätter i och de svider i mamma hjärtat av att hon blir ledsen :( men de går över de med.

Hoppas allt är bra med er! Har inte hunnit läsa så mkt än.

• Trolla75

Mitt inlägg blev klippt ser jag nu... Jobbat i 1och en halv månad redan, sen kommer jag faktiskt inte ihåg mer vad jag skrivit...
    Minnet är bra men kort!

Grattis till dom nya bebismagarna! Myspys!!!

• enilorac81

CattanB- väntar du en kille eller tjej? Jag är i vecka 20 (19+5) och väntar en till kille. Blir 15 månader mellan dem. Har BF 5 okt.

Elias har 4 tänder, går längs med saker men har inte tagit sitt första steg ännu, men det är väl kanske inte långt kvar. Snackar mycket gör han men säger inte direkt några ord...

• CattanB

Enilorac81 - på UL trodde dem att de kunde vara en grabb :) men vi får se i sommar när jag ska göra 3D/4D ljud :)
    BF för
    Mig blir 15 Sep men jag ger mig tusan på att jag kommer föda på min 25 årsdag den 7:e ;P

• AnnaKaffekanna

Hej igen alla! Nu var det längesedan jag var inne. Blir ett tag mellan varven.

För ett par veckor sedan fick vi reda på att jag väntar ett litet syskon till!  Med andra ord, Dante ska bli storebror och Leia blir storasyster igen
    Detta är egentligen helt emot mina principer eftersom jag tycker att åldersskillnaden blir alldeles för liten.. Men men.. Vi får ta det som det kommer. Mina andra två barn kom ju också som härliga överraskningar men det var ju dock lite större åldersskillnad mellan dem (4,5 år). Ja ja, det blir bra! Nu när chocken har lagt sig så känns det faktiskt riktigt kul

• Tekla78

Grattis alla gravida! Blir lite avis måste jag säga. Kanske är det sant... man ska aldrig säga aldrig. Vi har fått vår andra och sista har vi sagt, men vem vet... :)