• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • nilepile89

Japp vi tog mot hepatit a fick åka till vaccinations mottagningen för att ta den då de inte ville ge den på bvc

• Sladdis

Nilepile: Oj undrar varför. Hos oss blandar BVC-sköterskan in hepatitvaccinet i en av de andra sprutorna.

• cattiwik
    Jmst skrev 2013-07-31 07:22:54 följande:
    Idag fyller vår tjej 1 år! Sist i gruppen antar jag ;)
    Vår lilla tjej fyller 1 år 12/8 så du är inte sist =)
    Fast jag är inte så där jätte aktiv i tråden. Läser ibland då och då
  • juliaannaeva

Jag är i vecka 10 nu ni andra som är gravida vilken vecka är ni i?
    Tyra fick hepatit b bara för hennes pappa jobbar som vakt på anstalter och sitter i arrester...

• chess07

Förlåt mig men jag vill bara dela med mig av orättvisan som en vän och kollega till mig varit med om.. Hans fru och mor till deras dotter på snart 2 år dog i tisdags efter en kamp mot det omöjliga..

Hennes blogg cathrinegardlund.blogspot.se/

Jag är så ledsen för hans skull som nu förlorat sin livskamrat och blivit ensam med deras dotter

• enilorac81

Chess- så sorgligt ❤

Juliaannaeva- är i vecka 31 går in i vecka 32 på söndag

Är det någon mer än min lilla Elias som är morgonpigg? Han somnar kl 19 och vaknar alltid runt 5-5:30 pigg!! Då sover han dagtid vid 9-9:30 cirka 1h och sen runt kl 14 en timme...blä önskar han sov lite längre

• juliaannaeva

Åh Gud vilken mardröm! :(

Ja här är också en morgonpigg dam men har varit bättre dem senaste två dagarna... Nu sover hon i alla fall till 7 o men förut de 05.30 typ som gällde,

Åh vet inte vad jag ska göra med Tyra på natten, somnar ca 19 vaknar och är hysterisk ledsen runt 00 o vägrar ligga kvar i sin säng ... O hon är inte jätte lätt att ha i våran Säffle hon snurrar så!