• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • nilepile89

Ja denna gång skall vi kolla. Gjorde inte det med Lea, men hoppas de vill berätta det nu :). Men jag gissar på en tjej till

• grahnkotten

Nu var det längesedan jag skrev! Läser allt men har inte blivit av att jag svarat...
    Om en vecka börjar jag jobba på riktigt, mannen går hem å ta hand om Melvin! Det känns lite konstigt denna veckan.. Hmm!

Vi har en liten kille som äntligen börjar få tänder, men det tråkiga är att han verkar få alla på en gång. Har två nu, som har kommit på en vecka o 3 st är på mycket god väg att spricka igenom! Han är så ledsen å donar m munnen hela tiden! Det gör ont i mammas hjärta! Har gett lite Alvedon, å han har fått lite bitleksaker å bita på men det är han inte intresserad av! Har ni några andra tips?

• juliaannaeva

Ja gör de!

Idag har vi haft första inskolnings dagen o Tyra älskade de! Gallskrek när vi skulle gå hem :)

Hör i häpna men Tyra avskyr ju all mat, ska bara vara burkmat 6 månaders.

Idag på dagis åt hon två portioner vegetarisk lasange! O helt själv dessutom, lite med sked och lite med händerna :D

Glad mamma!!

• chess07

Åh granhkotten jag vet hur det är! Arvid fick 5 tänder på 2 v och det var jättejobbigt för honom...! Nu har det kommit en till i dagarna så trots att han var sen med sina (11 mån) så har han nu vid 13 mån 7 st! ;)

Juliaannaeva - va härligt att hon verkar gilla det! Vi ska börja skola in i oktober efter att vi flyttat ! Jag tror det kommer gå bra :)

• nilepile89

Lea är 13 månader och hon har bara 2 i underkäken, syns 2 på väg i överkäken. Men de har vart påväg ett tag. Vet inte när de bryter igenom.

• juliaannaeva

Ni som kört 5-mins metod Har ni fått bakslag ngn gång? Tyra har sovit jätte bra o varit lätt att lägga i typ 2 veckor men ikväll är hon hysterisk o bara ställer sig upp...