• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • skuttare

Vi har flyttat fram läggningen till ca 19.45 istället för 19 och nu sover hon äntligen längre än 5!!. Imorse hör och häpna! sov hon vill 6.30!!. Men hon sover väldigt oroligt ibland och jag tycker det var länge sen. Känns som att det kanske beror på gaser i magen på natten. Det kanske är så en period nu när man nästan bara ger av ens egen mat innan magen vant sig.

• juliaannaeva

Ja de är möjligt... Tyra vägrar all hemlagad mat, ska bara vara 6 månaders burkarna!

Men på måndag är de dags för inskolning o då tror jag att de kommer ge sig. När hon ser att dem andra barnen äter maten!

• nilepile89

Grattis va roligt till en lillebror! Här är man i v. 15 nu rul den 23 september :)

Lea sover halvdåligt. Hennes pappa nattat henne jämt. Sen sover hon oftast några timmar men nu vaknar hon 4 och vill äta mat igen. Hon som slutat. Vet inte om det är tänderna, hon har bara 2 st än sålänge.

• En liten
    FruSandra skrev 2013-08-19 23:35:01 följande:
    Vi var på rul idag :) Vilgot ska få en lillebror :)
    GRATTIS!