• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Nilepile
    De va en som gav mej förklaringen att man får ofta så när man känner/ har ansvar för nån annan..
    Ja vet inte om de stämmer..
    Men ja hoppas att allt kommer gå bra...

• chess07

Hej allihopa! Här har tråden börjat dö ut förstår jag...! Grattis till alla bebisar och kommande bebisar! Vi har en busig grabb som är 15 månader nu, oså har vi flyttat från Falun till Mora pga nya jobb! Köpte ett hus som vi börjat renovera och kommer få göra några år framöver ;) Började må illa för någon dag sedan och idag tycker jag det blivit ännu värre så köpte test och herregud det var ett svaaagt svaaagt streck på det! Skulle fått mens i dagarna och testet togs nu på em. Herregud! Ett syskon i den här röran?! Haha Ska ta ett till imorgonbitti så kanske det är starkare.

• chess07

Tack! Ja om det nu går vägen så tror jag det blir slutet på juni början på juli! Fyller själv 30 6 juli så nån fest blir det inte att planera! ;) Det är ju vääääldigt tidigt än så vi får se om det är någon som vill stanna :)

• FruSandra

Chess ja fyller 30 1a januari o är beräknad 16de januari.. De blir ingen fest här.. Vi skulle egentligen åkt till Thailand men eftersom ja blev gravid får man snällt ha öppet hus och hoppas att folk är bakis o ite kommer ;)

• chess07

FruSandra- nej och vad är en fest när man ska ha en liten knodd?! ;) Tog ett nytt test idag och sträcket kom nästan direkt och var lite starkare!

• nilepile89

Åh grattis chess! Va roligt hoppas allting går bra , du skall se att det löser sig med en trots renovering. Vi skall precis sätta igång med en renovering av hela undervåningen och det hinner förhoppningsvis bli klart innan bebis kommer men annars får vi ta det som det blir :)

• juliaannaeva

Åh grattis vad roligt! Här har vi en Sjövild Tyra som älskar att vara på förskolan! O det är ju passande nu nät jag är rätt stor och bråttas med onda foglossningar.. Sjukskriven sen 1,5 månad tillbaka o gör inte överdrivet mycket på dagarna på onsdag åker vi till Teneriffa igen för en veckas sol o bad :)

Hoppas allt är bra med er andra!

• enilorac81

Chess-går det vägen?

Juliaannaeva-när är det dags för dig?

Theo är hela 6 veckor och det är underbart att vara tvåbarnsmamma, men kan ju kanske bero på att både jag och sambon är lediga nu tillsammans! Så härligt