• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

Ja det verkar som det går vägen! Mår illa som fn...! Tur ja har lergigan comp som lindrar lite...! Är i v 8 nu så vi har inte sagt något till våra familjer än, vi har båda behövt landa lite i att vi ska ha en till !

• nilepile89

Va härligt att det går bra för er :) tiden springer iväg är redan i v. 28 nu börjar kännas att det inte är jättelångt kvar. Snart borde det hundvakt upp en till bebis här

• AnnaKaffekanna
    nilepile89 skrev 2013-11-19 13:52:43 följande:
    Va härligt att det går bra för er :) tiden springer iväg är redan i v. 28 nu börjar kännas att det inte är jättelångt kvar. Snart borde det hundvakt upp en till bebis här
    hihi "hundvakt "? Autocorrect? :-P Eller e jag som läser fel?

• FruSandra

Sitter hos läkaren nu.. Gick in i V 33 igår.. Har så sjukt mycket sammandragningar. (Hade de med Vilgot med) men nu gör de ont o de kommer när ja bara ligger på soffan. Ja blir alldeles yr av dom..
    Så nu ska vi kolla så inte tappen är påverkad :|

• nilepile89
    AnnaKaffekanna skrev 2013-11-19 17:36:19 följande:
    hihi "hundvakt "? Autocorrect? :-P Eller e jag som läser fel?

Hahah! Åh va dumt skall ju stå dyka upp haha. Det är väl dags för dig snart ? :)
  • nilepile89
    FruSandra skrev 2013-11-22 11:52:21 följande:

Sitter hos läkaren nu.. Gick in i V 33 igår.. Har så sjukt mycket sammandragningar. (Hade de med Vilgot med) men nu gör de ont o de kommer när ja bara ligger på soffan. Ja blir alldeles yr av dom..
    Så nu ska vi kolla så inte tappen är påverkad :|

Hoppas det gick bra!
  • AnnaKaffekanna
    nilepile89 skrev 2013-11-24 22:52:10 följande:
    Hahah! Åh va dumt skall ju stå dyka upp haha. Det är väl dags för dig snart ? :)
    haha tänkte det
    Japps snart dags.. börjar kännas tungt nu! Är nu i vecka 37, (36+3) så nu har jag varit gravid längre än med mina två andra barn De andra föddes i vecka 36(35+1).
    Inte så långt kvar för dig heller ju! Lycka till
  • FruSandra

Men jag har ju glömt o svarat :) de gick bra! Ingen påverkan på modertappen :) vila, ta de lugnt o inte lyfta tungt.... Tror läkaren missa att ja har en 16 snart 17 månaders här hemma :D