• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • nilepile89

Va härligt att det gick bra och inget var påverkat. Nej det är inte lätt att slappna av denna gång med en liten att ta hand om samtidigt :)

• AnnaKaffekanna

God jul på er alla!
    Jag vill oxå berätta att min lilla prinsessa föddes i lördags den 21/12 kl 12:04! 3600g tung och 49cm lång! <3

• SessanM

God jul alla! Och stort grattis till lilla tjejen :))

• FruSandra

Annakaffekanna
    Men åhh så söt!!! Stort grattis!! Själv har ja 21 dagar kvar till bf o har inte riktigt fattat de än :)

• AnnaKaffekanna

Tack så så mycket!
    Fru Sandra! Ja tiden går ju så fort att man knappt hinner vänja sig vid tanken! Inte långt kvar för dig alltså :) Lycka till!

• nilepile89

Story Grattis till flickan :) själv har man 52 dagar kvar till lilleman är beräknad. Tiden flyger fram

• FruSandra

På onsdag fyller jag 30, idag är min pappa magsjuk- dom ska passa Vilgot när de är dags att åka in.. De e 17 dagar kvar till bf. Jag har Sjukt mycket förvärkar och sammandragningar.. Har haft ganska mycket så de senaste dagarna, så ja ätit alvedon..
    Nu är ja ju LIVRÄDD att mår ska sättas igång.. Ja har inte varken tid eller barnvakt :|