• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SessanM

Gott nytt år :))

Vi har jätte problem med Emilias sömn igen. Hon vägrar somna eller så somnar hon snabbt själv som vanligt och vaknar efter 30-60 min och är helt hysterisk och vill inte somna om. Enda sättet som hjälper när vi tillslut får henne att inse att hon ska sova är att vi ligger bredvid i 100 år.. Hon som somnat så bra själv innan!!!

• millifjor

Hej allihopa! Längesen jag vara härinne nu.
    Grattis till alla nya bebisar och till er som snart ska få!

Rakel börjar förskolan 7/1 så det ska bli lite spännande. Hon ären envis tjej som gärna vill få som hon vill. Säger inte många ord ännu med "jävlar" är nåt hon snabbt snappat upp, haha!
    Tiden går så galet fort och snart blir hon 18 månader liksom, gah!
    Men att skaffa barn var det bästa som jag någonsin gjort, vad gjorde man innan!?
    Är oerhört lycklig att vi fick till henne

• SessanM

Enilorac81: jag hoppas det är det! Usch vad jobbigt det är.. Men det går väl över som allt annat fördelen senare ;)

Millifjor: Emilia börjar förskolan på onsdag, det känns sådär men blir säkert bra :)

• juliaannaeva

God fortsättning till er alla! Här har vi 60 dagar kvar till bf och det börjar ta på kroppen o va gravid med en Sjövild 17 månaders tjej! Tur hon är på förskolan 3 dagar veckan... Tyra är en väldigt bestämd, pratglad liten dam som fortfarande inte är så stor i maten så här går vi fortfarande på vilt kontroller tätt :)

Grattis till alla bebisar, vi längtar så efter våran knort!

• millifjor

Vågade inte skriva påskin Insta Frusandra, allt är hemligt ännu, men modet går som det ska så blir Rakel storesyrra i början på september

• nilepile89

Åh va roligt hoppas allt går bra millifjor!

Lea sover oxå som en kratta vaknar vid 23-00 varje dag slår aldrig fel och svårt att somna om. Men hoppas det går över snart.

Nu är det 38 dagar kvar till lillen är beräknad längtar ihjäl mig :)