• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • enilorac81

Vi körde 5 min metoden och ibland blev det motgångar. Första gången var när han lärde sig ställa sig upp själv, andra gången vi en förkylning och senast när tanden kom. Men vi går då in och pussar godnatt...skriker han vidare går vi in efter 1-2 min och säger godnatt igen. Men nu var det ett bra tag sen. Han ligger och dricker sin välling själv och somnar sen. Väldigt skönt faktiskt!

• Sladdis

Juliaannaeva: Det är nu flera månader sen vi körde 5-mm men det händer fortfarande då och då att Matteo absolut inte vill/kan somna direkt som han brukar och skriker. Vi håller fast vid principen och går in när vi tycker att det behövs så han inte kommer ifrån rutinen. Han sover ju 12 tim/natt utan att vakna nu och vi vill inte gärna att han faller tillbaka till att vilja upp ur sängen en gång i timmen hela natten.

• juliaannaeva

Skönt att höra att de kan bli så ibland! Tyra sover också himla bra nu, men igår kväll var hon ledsen :( men jag gjorde också samma princip... Gick in lugnade henne o gick ut till slut somnade hon :)

• Jmst

Hej hoppas allt går bra för alla med dagis och nya bebisar :)
    Jag tänkte höra om nån beställt bugaboo från tex babyplus.nl??

• Jmst

Hej hoppas allt går bra för alla med dagis och nya bebisar :)
    Jag tänkte höra om nån beställt bugaboo från tex babyplus.nl??

• FruSandra

Jmst här är allt bra :) vå går fortfarande hemma o väntar på lillebror :)
    Jag har beställt en donkey duo från bp. Väntar med spänning på att den ska komma :)

• enilorac81

Jmst jag beställde därifrån och är supernöjd.

Uppdatering från oss- Elias fick en lillebror i fredags, förlossningen var som en dröm och över på 1,5h från det att jag kom in. Sprack inget och hann aldrig med ryggmärgsbedövning

• SessanM

Grattis! Första bebisen i tråden sedan våra 12:or :)