• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tolle83

Missfj
    Vi får hoppas att de är som de ska, självklart längtar ja också tills på måndag. 13.40 ska ja va där. De jag är livrädd för är hur jag ska reagera om inger hjärta syns :S

• Tekla78
    Tolle83 skrev 2011-12-01 08:10:43 följande:
    Jag är i v 9(8+2) och mina bröst har slutat att göra ont samt att tröttheten har blivit mindre...
    Såklart är ja orolig nu när dessa symptom är borta.. Nån mer som fått minskande symtom i dessa veckor?
    vul på måndag o ja ser inte fram emot de alls längre.. Min syster sa att brösten o tröttheten ofta försvinner efter ett par veckor.. Men ändå kan ja inte sluta oroa mig...
    Jag är inte lika trött, hungrig och har inte lika ont i brösten. Kanske har man vant sig eller kanske har sypmtomen bara blivit mindre under en period då ärtan inte har tillväxt?
  • Tekla78

Tingeling, och jag är också i v. 9 (8+2) enligt FL.

Vi har en kille som blir 3 snart, dvs han kommer att bli 3 1/2 när bebben kommer. Det blir nog en ståbräda då han är duktig på att gå, men lat när vagnen är med.

• Blåklockan79
    Tekla78 skrev 2011-12-01 20:59:38 följande:
    Tingeling, och jag är också i v. 9 (8+2) enligt FL.

Vi har en kille som blir 3 snart, dvs han kommer att bli 3 1/2 när bebben kommer. Det blir nog en ståbräda då han är duktig på att gå, men lat när vagnen är med.

Det där hade kunnat varit jag som skrivit, men jag har en dotter och är i v 10 (9+3)
  • Tolle83

Skönt att höra att de är fler som inte har lika mycket symtom o är i samma vecka som mej.. :)

• Tolle83

Enligt kinesisk kalender ska ja få en flicka... Men jag o många andra är säkra på att de är en pojke :) spännande ;)

• Ntme

Kan man få ont i magen efter ett vul? har ont ungefär som mensvärk idag. Blir tokstressad! tagit Alvedon utan hjälp... Allt såg ju bra ut igår

• Angeliic
    Ntme skrev 2011-12-02 08:04:36 följande:
    Kan man få ont i magen efter ett vul? har ont ungefär som mensvärk idag. Blir tokstressad! tagit Alvedon utan hjälp... Allt såg ju bra ut igår
    Kan ju bara vara växtvärk. Livmodern växer ju och förändras massa nu så är ju inte konstigt om det känns lite
    Du har ingen sån där vetekudde du kan värma och ha på magen? 
Svar på tråden Juli bebis 2012