• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tolle83

Vikkim
    Ja hade de då.. O fler andra i tråden :)

• Sladdis
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-12-02 15:07:15 följande:
    Kom färg på pappret nu... Hjälp vad gör jag nu.?? Är vi v.10(9+3).....

Jag var 8+0 igår när jag fick blod på pappret. Det slutade under kvällen och enligt läkaren på gynaktuten är det ganska vanligt. Jag blev ju helhispig så jag fick gjort ett vul och fick då se hjärtat slå, men på MVC rådde de mig att avvakta. Enligt dem behövde jag inte kontakta gynakuten förrän det började rinna mer blod eller jag fick ordentliga smärtor.
    Lycka till, det ordnar sig säkert! 
  • Tolle83

Jag har fruktansvärt ont idag. Mensverk liknande från hell! Gått dubbelvikt och gråter... :( käns inte alls bra :'(

• rabarberli

Gud vad jag är irriterad på allt och alla! Tröttheten gör ju inte saken bättre heller! Jag tycker nästan lite synd om mina elever. Denna veckan har jag verkligen inte varit den vanliga snälla, glada och trevligt positivt leende läraren! Fast ibland får man väl säga till på skarpen :)

• MLT

Fick dåligt besked idag.. igen =/ Fick ta plasma-hcg sist jag gjorde vul på sjukhuset och idag stod det i ett brev: "Det har stigit ordentligt men kanske inte riktigt så mycket som man förväntar sig vid en normal graviditet. Tyvärr får jag nog be att du ringer till mottagningen och ber att få boka en tid för ytterligare ultraljudskontroll."

Så nu är det iaf tecken på missfall, trots att sista ul-tanten sa att allt är som det ska. Blir galen på den här berg- och dalbanan! Dessutom fick jag brevet idag på eftermiddagen, så jag måste nu vänta hela helgen innan jag kan boka en ny tid. Hoppas ni andra får en mycket trevligare helg!

• Lyckliglottad
    MLT skrev 2011-12-02 18:46:56 följande:
    Fick dåligt besked idag.. igen =/ Fick ta plasma-hcg sist jag gjorde vul på sjukhuset och idag stod det i ett brev: "Det har stigit ordentligt men kanske inte riktigt så mycket som man förväntar sig vid en normal graviditet. Tyvärr får jag nog be att du ringer till mottagningen och ber att få boka en tid för ytterligare ultraljudskontroll."

Så nu är det iaf tecken på missfall, trots att sista ul-tanten sa att allt är som det ska. Blir galen på den här berg- och dalbanan! Dessutom fick jag brevet idag på eftermiddagen, så jag måste nu vänta hela helgen innan jag kan boka en ny tid. Hoppas ni andra får en mycket trevligare helg!
    Men vad fasen stackare :( Alltså jag fattar inte om halten stiger men det ser bra ut på VUL är det tecken på Missfall ändå? Allt såg ju bra ut?
  • Lyckliglottad
    Tolle83 skrev 2011-12-02 16:22:09 följande:
    Jag har fruktansvärt ont idag. Mensverk liknande från hell! Gått dubbelvikt och gråter... :( käns inte alls bra :'(
    ingen fara. Växtvärk är bara posetivt det görs ju plata åt en liten bebis :)
  • MLT
    Lyckliglottad skrev 2011-12-02 18:50:00 följande:
    Men vad fasen stackare :( Alltså jag fattar inte om halten stiger men det ser bra ut på VUL är det tecken på Missfall ändå? Allt såg ju bra ut?
    Ingen aning.. Ul-tanten sa att allt såg bra ut och att det var en normal graviditet, men hon sa ju att jag var en vecka mindre gången än jag är. Jag frågade om det var tecken på missfall men det var det absolut inte. Men lägger man ihop litet foster och dåligt stigande hcg låter det ju inte så värst hoppfullt =/ Vill bara veta, hatar denna ovisshet!
Svar på tråden Juli bebis 2012