• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • kulliz80

Jag mår oxå sååååå illa , inget hjälper mej.... Ska till läkaren i morgon o se om det finns nån hjälp.... Har inga krafter alls, har gått ner tid på min praktikplats ( fas 3 plats )

• Sladdis
    Skorpan89 skrev 2011-11-29 14:04:10 följande:
    Någon mer än jag som inte tänker göra VUL?? :)
    Jag ska inte heller göra VUL. Är det något fel får jag reda på det på KUB.
  • tundra

Jag tänker inte göra VUL om det inte inträffar något särskilt. Är inte orolig alls. Ja det är långt till v 18 men så är det ju alltid. Jag blir mer orolig när sparkarna väl kommer.

• Tekla78

Min mage växer också rätt fort, men innan jag blev gravid gick jag ner ca 4-5kg så jag hade liksom lite att växa in i igen :) Måste ha byxor som sitter åt lite för att "trycka in" magen så att det inte ska synas så mycket, dvs. om jag har leggings pöser jag ut ;)

• Bellatrixx

Hej tjejer!

Jag vet inte när min senaste mens var och har tagit ett digitalt test nu för att se hur långt gånget det var och sist jag kollade, förra veckan, så var det 2-3 på bilden. Är det någon som har någon aning om vilken vecka jag kan vara i nu? och när BF kan tänka sig vara på ett ungefär? Är helt snurrig när det gäller att räkna sånt här.. Hihi :)

• moncen80
    Bellatrixx skrev 2011-11-29 17:50:41 följande:
    Hej tjejer!

Jag vet inte när min senaste mens var och har tagit ett digitalt test nu för att se hur långt gånget det var och sist jag kollade, förra veckan, så var det 2-3 på bilden. Är det någon som har någon aning om vilken vecka jag kan vara i nu? och när BF kan tänka sig vara på ett ungefär? Är helt snurrig när det gäller att räkna sånt här.. Hihi :)

det står 3+ på teste och det är när din ägglossning var och då räknar  läkaren som det står på förpackningen att du e i vecka 5, så förstog jag mitt test när jag gjorde det . vet inte om du blev klokare på detta. grattis till plusset
  • bevingad

Fast sen har jag undrat... sträcker sig testerna längre än till att visa 3+??
    Annars står det ju 1-2 osv...

Fast för dig är det nog 3 + om det var 2-3 förra veckan

Svar på tråden Juli bebis 2012