• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • AnnA1985

15,45 idag blev jag faster! <3 Nu sitter jag och väntar på bild på lillskruttan :D Min bror hade fortfarande inte fått reda på vad hon vägde eller hur lång hon var.. lite konstigt tycker jag dock :p De hade fått klippa upp min svägerska. Förvärkarna hade börjat kl 22 igårkväll, och vid 14 idag satte krystvärkarna igång.. fyyyfaaaaan, jag vill inte ha ont så länge :p

• Sladdis
    AnnA1985 skrev 2011-12-04 17:10:20 följande:
    15,45 idag blev jag faster! <3 Nu sitter jag och väntar på bild på lillskruttan :D Min bror hade fortfarande inte fått reda på vad hon vägde eller hur lång hon var.. lite konstigt tycker jag dock :p De hade fått klippa upp min svägerska. Förvärkarna hade börjat kl 22 igårkväll, och vid 14 idag satte krystvärkarna igång.. fyyyfaaaaan, jag vill inte ha ont så länge :p
    Grattis faster!Glad Stackars din svägerska!Förvånad
  • irre85

En till fråga. Ni som mår illa som fan o spyr. Hur känner ni er i magen de värsta stunderna??

• SommarDahlia

Det var ju snabbt för att va första gången.. hur kort förlossning har du tänkt dej?:) Nu blir det sängen här, är ju uppe på övertid jämfört med senaste veckorna.

• AnnA1985

Tack ska ni ha :D

HöstLilja: Var det snabbt?! :S Jag hade ju tänkt mig 3-4h eller nåt, haha :p Alla mammas 4a förlossningar har gått på så kort tid.. men hon kanske är one of a kind :p 

• Angeliic

Håller med, var väl ganska snabbt

Hade värkar från 10:00 (vattnet gick 05:10) till 03:11. Krystvärkarna startade vid 00:00.

• Maho81

LiinaPiina: det var likadant åt mig nu när jag var förkyld, alla mina symtom förutom ömma bröst försvann. Nu när jag börjar bli bättre är de på väg tillbaka =)

• michelodeon

Jag hoppas den här förlossningen går snabbare än med sonen iaf, den tog 52 timmar

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • AnnA1985

Men uuuusch, jag tror jag skippar att föda mitt barn om det ska ta så jäkla lång tid :p
    FÖr min syster så tog det inte heller speciellt många timmar... Bara för det så kommer väl min förlossning vara hur länge som helst :p Har ju fått höra lite skräckförlossningar från mina vänner, så jag är ju underrättad hur jävlig en förlossning kan vara, men att efter bebis är fött så är allt jävulskap glömt.
    Jajja, en förlossning är ju inget man kan komma undan, haha :p  

Svar på tråden Juli bebis 2012