• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SommarDahlia

Dagens i-landsproblem; Vi har sedan länge bokat julbord på lördag kl.15. Är lite av en tradition med både min å sambons familj. Ska till ett fint gammalt slott här i skåne men jag mår förjävligt efter kl.14.30 varje dag. Fattar inte hur det ska gå till, visst kan jag avboka min plats men jag vill ju gå fast jag jag vill ju inte gå å sen sitta där å va osocial å må skit. Ja det är ett jidder... Tungan ute

• moncen80
    LiinaPiina skrev 2011-11-30 13:59:25 följande:
    Vår lilla plutt 10.3 mm Hjärta

liten pluttis. vad roligt grattis
  • kulliz80

Idag var vi vul o allt såg bra o min uträkning stämmer bra så idag går vi in i vecka 10.....

• moncen80
    LiinaPiina skrev 2011-11-30 14:28:44 följande:
    Aa känns så underbart :)
    hur går de för dig?
    jo mår illa som fan på morgon och kväll, kan inte äta köttbullar och korv. är jävligt sötsugen hela tiden. i dag har jag haft en hvettes dag spytt 5 gånger varit ofantligt trött och käkat pasta e det enda som har gått att få ner.
  • Angeliic

Är det inte roligt - helt plötsligt frågar ALLA mig när vi ska börja skaffa syskon, haha! Får dra vita lögner både här och där Vill inte riktigt berätta förränn jag vet att allt är bra därinne

• michelodeon

Visst var det fler som kommer ha barn i 3 års åldern när bebisen kommer??? Hur har ni tänkt att göra med vagn? Är en treåring för stor för syskonvagn eller hur tänker ni? Först tänkte jag köpa en vanlig vagn och kanske ha sån ståbräda för sonen, det borde väl funka?

♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • moncen80
    kulliz80 skrev 2011-11-30 15:30:04 följande:
    Idag var vi vul o allt såg bra o min uträkning stämmer bra så idag går vi in i vecka 10.....
  • Feah

Tips för de mindre känsliga:
    Ikväll kl 20.00 på kanal 1 visar Uppdrag granskning ett reportage om onödiga förlossningsskador. Kan var nyttigt att se, om man pallar. Vill inbilla mig att man kanske kan propsa på viss behandling på BB om man vet om att det ens finns.

Svar på tråden Juli bebis 2012