• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis
    AnnA1985 skrev 2011-12-05 21:55:42 följande:
    Va?! Ska man behöva kräkas när man föder också?! :S
    Har äntligen fått se bild på min brorsdotter... Jag började lipa för att hon va så otroligt söt. Och nästa vecka får jag mysa med lilla Amanda <3 

Åh så underbart! Härligt att gosa med brorsdottern innan din egen kommer. Vad kul att kusinerna blir nästan lika gamla. De kommer ju att ha jättenytta av varandra.Glad
  • Angeliic
    Har äntligen fått se bild på min brorsdotter... Jag började lipa för att hon va så otroligt söt. Och nästa vecka får jag mysa med lilla Amanda <3 
    Ja jag kräktes 4 gånger under förlossningen iallafall
    Men då hade man så mycket annat att tänka på så det gick mest av bara farten  
  • MissFJ
    Tolle83 skrev 2011-12-05 15:15:30 följande:
    Hallå alla :) ja har en 23 mm bebis i magen :) jag blev så glad så jag började gråta :) nu är ja så sjukt lättad och glad så ja vet inte vart ja ska ta vägen :)
    Jag blev framflyttat 1 dag, så bf blev istället den 9 juli :)
    Lyckan är total!
    Åh, Grattis i massor Tingeling! Visst kändes det skönt nu när man fått se att det faktiskt finns något där? Jag tyckte det var en otrolig lättnad :)

Jag hade en liten en på 19 mm, BF 12 Juli, så jag håller mig i täten bakom dig :)
    Vad sa de annars? allt såg fint ut?

Grattis igen!!
  • vädursflicka

Ja jag får dessvärre hoppa ur denna tråden. Vid undersökningen idag visades ett fint litet foster, dock inget hjärta som slog. Så den lille verkar ha gett upp för ett par dagar sen. Känns så ledsamt då hjärtat pickade så fint för två veckor sen :(

Har inga blödningar just nu och inte heller ont, men nu är det bara att gå och vänta på det och att allt ska "komma ut"...hoppas väl framförallt att kroppen tar hand om allt själv så man slipper vidta åtgärder.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och gråta och försöka landa lite. Lycka till alla ni andra, har varit trevligt att följas åt så här långt. 

• enilorac81

Vädursflickan- styrkekramar till dig. Kände du på dig att något inte stod rätt till, eller ville du gå på ytterligare en vul för att kolla läget?

Ta hand om dig, kramar i massor!!!

• MLT
    Vädursflicka, beklagar, vet precis hur det känns =/
  • Sladdis
    vädursflicka skrev 2011-12-06 10:14:47 följande:
    Ja jag får dessvärre hoppa ur denna tråden. Vid undersökningen idag visades ett fint litet foster, dock inget hjärta som slog. Så den lille verkar ha gett upp för ett par dagar sen. Känns så ledsamt då hjärtat pickade så fint för två veckor sen :(

Har inga blödningar just nu och inte heller ont, men nu är det bara att gå och vänta på det och att allt ska "komma ut"...hoppas väl framförallt att kroppen tar hand om allt själv så man slipper vidta åtgärder.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och gråta och försöka landa lite. Lycka till alla ni andra, har varit trevligt att följas åt så här långt. 
    Nej, vad hemskt! Många styrkekramar till dig!!!
  • MLT
    Det är så olika, jag gjorde det inte. Var ju inne på förlossningen 2½ timma bara så hann inte så mycket mer än att ha ont och trycka ut bebis ;)

Gud vad mysigt att få snooza bebis! Vi är tre tjejer i min mammagrupp som umgåtts väldigt flitigt och en av dom är gravid ca 6 veckor längre än jag, så kommer allt tjuvstarta lite med bebisgos när hon fött i maj :)
Svar på tråden Juli bebis 2012