Hej alla!
Jag lider med er som får dåliga nyheter! Önskar att jag kunde säga något bättre, men lycka till med allt i fortsättningen!!
Jag är i v 8+4 idag och har nu verkligen börjat känna av det här med dofter. Jag är också mer hungrig än vanligt, men det som slinker ner är helst frukt tack och lov! Vi fick med oss jättegod kaka hem från mina svärföräldrar i helgen, men även om jag vill vara sugen på den eftersom jag vet att den är god, så är jag inte det. Fantastiskt... :o) Jag mår lite diffust bakgrundsilla, inte så jag kräks, men det är lite demoraliserande. Jag bara längtar tills det går över, även om jag vet att andra (här tex) har det mycket värre, men man är ju sig själv närmast :o)
Igår märkte jag också att mina bröstvårtor börjar att ömma, men ännu inte brösten. Min mage är också galet stor, särskilt på kvällen, men jag har ännu inte tagit kort på den, så det får jag börja med.
Jag har också en liten hemma, på 15 månader och han fick lite fler tänder nu, så det har varit lite synd om honom, med sur, lös mage och ont i munnen :o( I natt sov han rätt gott så jag hoppas att det går på rätt håll nu ett tag igen.
Vi berättade för mannens föräldrar i helgen och de blev jätteglada! På lördag ska vi på kalas till hans storasyster, så då (om inte förr med djungeltrumman), så kommer de också att få veta. Min familj får dock vänta till nyår. Jag har funderat på hur man kan göra det kul, men jag tror att i deras fall så är enkelt det bästa. Jag kommer att ha mammakläder på mig, så när jag tar av mig jackan i hallen så blir det nog effekt nog :o)