Jamtlandstaus skrev 2011-12-15 00:15:42 följande:
Beklagar av hela min hjärta s85, styrkekramar till dig!
Men jag känner mig inte heller gravid längre o är rädd för att det ska gå samma väg denna gång som förra
Såg hjärtat förra måndagen men efter den lilla blödningen i helgen så känns det annorlunda. Tröttheten är som normalt igen o brösten ömmar inte längre o svullnadskänslan i magen är borta.
Har så otroligt mycket på jobbet så jag har hela tiden glömt bort o ringa å rådfråga någon... trycker väl undan oron med jobb...
Ibland får jag för mig att det hänt för att jag berättat glatt för två vänner fast jag tänkt vänta till efter v16...
Så där får jag för mig också. Att för att jag sagt något på familjeliv så kommer det inte gå vägen. Eller om jag berättar för någon komios så kommer det inte gå vögen. Fast så är det ju inte. Det påverkar ju inte alls. Kan ju vara skönt att få stöttning också om det inte går vägen.
Min hållpunkt denna gång för att hålla ma tankarna borta är att jag känner livmodern när jag trycker på magen. Det visar på att det finns något där. När jag trycker på magen så känner jag det i rumpan. Så känns det inte när jag inte har någon livmoder där. Sen är det såklart ingen garanti iaf. MEn det håller mig lite lugn iaf. Sen känner jag också av att ligamenten sträcks ut. Får lite kramp i dem ibland. OCkså ett tecken på att det växer där inne.
Men det är ju med min kropp. Det kan säkert vara olika och annorlunda beroende på hur man är byggd.
Hoppas att det går vägen för dig!
Kram