• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hera78
    Blåklockan79 skrev 2011-12-11 14:02:26 följande:
    Jag drömmer inte mardrömmar utan sexdrömmar. Helt galet då jag inte har någon sexlust i vaket tillstånd.Inte jättäofta men någon gång i veckan iaf. Annars brukar jag aldrig komma ihåg vad jag drömmer. Nu kan jag vakna jättesexsugen, men innan jag vaknat till tillräckligt för att orka göra något åt saken så har lusten bytts ut mot att jag bara vill somna om igen
    Hahaha vad roligt, jag har exakt likadant! Funderade senast imorse på varför i hela fridens namn jag drömmer så mycket sexdrömmar, hör det ihop med graviditeten?!
  • Bebis187

Ett litet inlägg.....
    Nu när man följer denna tråden blir man lite nojjig när det gäller blödningar (hade jag nog inte varit annars), men men.....
    Köpte Lambi toapapper och vid denna tiden är där små röda tomtar på.... Tala om att jag hejade till när jag tittade på pappret efter toabesöket! :/ :)

• MLT
    Hera78 skrev 2011-12-12 14:07:44 följande:
    Hahaha vad roligt, jag har exakt likadant! Funderade senast imorse på varför i hela fridens namn jag drömmer så mycket sexdrömmar, hör det ihop med graviditeten?!
    Blodflödet ökar ju väldigt under graviditeten, så det är därför många blir kåtare :)
  • MLT
    Bebis187 skrev 2011-12-12 14:33:10 följande:
    Ett litet inlägg.....
    Nu när man följer denna tråden blir man lite nojjig när det gäller blödningar (hade jag nog inte varit annars), men men.....
    Köpte Lambi toapapper och vid denna tiden är där små röda tomtar på.... Tala om att jag hejade till när jag tittade på pappret efter toabesöket! :/ :)
    Har varit med om samma när jag var gravid med sonen, hade ju dessutom ett missfall innan det. Blev först chockad när det var rött på pappret och sen igen när det inte var blod.. 

Och jag håller med om att det är otroligt många som blöder/blödit i de här tråden (jag har ju dessutom blödit själv i v. 7), hoppas verkligen att allt står bra till med era små i magen!
  • Tolle83

Höstlilja
    Hur gick de idag? Vilken vecka är du i?

• Ntme

Nu åker jag in till akuten pga att jag inte kan behålla mat eller vatten, hoppas på dropp och att jag slipper bli inlagd. Yngsta ska ju lussa imorgon

• Tolle83

Ntme
    Håller tummarna o hoppas de går bra!

• michelodeon
    Angeliic skrev 2011-12-12 10:44:04 följande:
    Ska in på vul klockan 14:00. Pratade med en sån snäll BM som var väldigt förstående. Så nu håller jag bara tummarna!
    Hoppas det gick bra idag!  {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Blåklockan79

Mitt vul gick bra, och det var "bara" en, de kompisar som vet, har försökt skrämma upp mig med tvillingar, och delvis har de väl lyckats... Tog även cellprov då det var länge sedan det gjordes, och det kunde göras fram till 14 fulla veckor, och jag är bara 11+6 kom hon fram till, min lilla krabat var livlig och svårmätt, hon fick både 50 mm och 55 mm. Efter cellprovet sa hon att det inte var ovanligt med en liten blödning, och att det är helt ofarligt, så nu har jag en blödning och känner mig inte orolig, så skönt!

• smulan12

Längesedan jag skrev något nu.
    Här har det inte varit några blödningar än. Kram till er som inte haft samma tur.
    Dock går jag snart under marken för jag är så fruktansvärt trött hela tiden... Är helt slut och har inte lust med någonting. Försöker tvinga mig till att göra saker bara för att jag behöver det, men orken tryter.. Vissa dagar känner jag mig deprimerad och väldigt hängig. Så här har jag haft det sedan några dagar innan jag tog gravtestet och det är nu 6veckor sedan och jag är nu i v.11.

Finns det något man kan göra för att bli piggare???

Kika gärna i min blogg :)
Svar på tråden Juli bebis 2012