• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-12-15 09:37:07 följande:
    Nu har jag varit på inskrivning :) alla värden ser lydande ut än så länge :) ja blev också erbjuden kub test men tackade nej till de..
    jag har oxå  vart inskrivning idag hade dock precis på gränsen till för högt blodtryck men det kan nog beror på att jag sjuk halsont o feber :(

annars så var allt bra :D
  • Tolle83

Mitt blodtryck var väldigt lågt. Men hon sa att de är bättre :)

• MLT

Vad skönt att läsa att det finns fler som tänker som jag, att man får för sig att det kommer gå illa nu bara för att man berättat för någon. Jag fick för mig att jag skulle få missfall för att jag satte ut på FL efter ultraljudet att jag är gravid, det kändes sådär perfekt grymt att låta mig tro att det kommer gå vägen tack vare att allt såg bra ut på vul i slutet av v. 9 för att sedan bli mf dagen efter, så jag tog t.o.m bort min graviditet! Sen blev jag arg på mig själv för att jag är så dum så jag satte tillbaka den :)

Drömde i natt att jag började blöda och att det var mf så min oro har gått lite för långt, är nog bra att jag har bokat in ett ul nästa vecka. Precis som någon skrev finns det ju tecken på att det växer, senast i morse fick jag skitont i ligamenten när jag nös.

Kul med inskrivning, själv får jag vänta till v. 14. Känns bra dock, då är det ju bara 4 veckor till RUL :)

• Johanna8206

Jag hoppar ur tråden. Var på VUL idag och det konstaterades att graviditeten stannat av för ungefär 3 veckor sen, i v 7. Väntar på remiss till sjukhuset så jag kan få ut det, känns lite jobbigt att bara vänta.

• TiLo

Undrar också hur man kommer in i fb tråden?

• Angeliic
    Johanna8206 skrev 2011-12-15 16:21:01 följande:
    Jag hoppar ur tråden. Var på VUL idag och det konstaterades att graviditeten stannat av för ungefär 3 veckor sen, i v 7. Väntar på remiss till sjukhuset så jag kan få ut det, känns lite jobbigt att bara vänta.
    Oh vad tråkigt Vet mer än väl vad du menar med att behöva vänta. Går ju också bara och väntar. Känner att om det är ett missfall här också vill jag inte gå hela 3 veckor med att få reda på det.

Många styrkekramar till dig! 
  • Hallonmusen83
    s85 skrev 2011-12-14 17:27:57 följande:
    Lämnar tyvärr gruppen pga MA i v12 Gråter
    {#emotions_dlg.flower} Stora kramar
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Hallonmusen83
    Tolle83 skrev 2011-12-15 09:37:07 följande:
    Nu har jag varit på inskrivning :) alla värden ser lydande ut än så länge :) ja blev också erbjuden kub test men tackade nej till de..
    Va skönt =)
  • Hallonmusen83
    Johanna8206 skrev 2011-12-15 16:21:01 följande:
    Stora kramar
Svar på tråden Juli bebis 2012