Engla80 skrev 2011-12-19 13:52:53 följande:
Ja, jag funderade på det där med att vara kissinödig... Får prova det ikväll

och kanske ligga raklång på golvet istället för i sängen!
Vad gäller förskolan så kommer jag att lämna vår 3 åring de timmar man får även sen när syskonet kommer. Vår tös trivs så himla bra där och bara hon är ledig en vecka så säger hon att hon saknar sina kompisar! Och det gör hon även om vi träffar andra barn och leker mycke. Så vi känner att vi inte vill ta det ifrån henne helt. Jag kommer försöka få att jag lämnar henne bara 3 dagar i veckan lite längre stunder istället för bara nån timme 5 dagar i veckan. På så vis får hon lite av båda världarna; leka med kompisarna på dagis nån dag och vara hemma med mig och syskonet nån dag
Föresten jag har alltid druckit en kopp kaffe på förmiddagen och när vi går bort tar jag gärna en kopp eller två till. Men har allt mitt kaffe sug försvunnit... Det är nästan så jag känner att magen vänder sig lite bara tanken på att svälja en klunk... Någon mer som har fått nått sånt?
Det var en av de första grejerna som gjorde att jag förstod att jag var gravid. Helt plötsligt så var bara doften av kaffe skitjobbigt. Jag köpte mig alltid en morgon cappucino med sojamjölk på väg till jobbet, men nu är det omöjligt. Har även svårt för te. Men det går betydligt lättare än kaffe