• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • MLT
    BebisVagga skrev 2011-11-01 14:00:20 följande:
    verkar inte bli en julibebis för mej.. plussade på testlagrets stickor.. men efter några dagar så testade jag igen med cb (idag) o den e helt negativt... så tror jag drabbades av en såndär kemisk graviditet eller vad dem kallar det för..

bim på söndag.. men har gett upp hoppet..
    Jag anser att CB är mer okänsliga än testlagret, fick ett jättesvagt streck på CB när testlagrets visade klart gravid. Har du använt sticka som du ska få ett plus på eller ett digitalt? Det sistnämnda är mycket okänsligare än stickorna nämligen!
  • Bragdoll

Madlin:
    Jag gjorde som du tyckte och körde på ett CB-digital med veckoindikator idag. Det stod gravid (surprise ;P) och 2-3 veckor. Min gissning är iaf att ägglossningen var runt den 18:e, och det har jag trott hela tiden.. verkar vara en helt okej gissning då va?

Vecka 5 idag isf. Har inte ringt mvc än.. tänkte vänta en liten stund till. 

• Wilhelmine

Går med här! Nyplussad med bf 10 juli.

• Ella Jade

Fick nyss reda på att min bästa vän också är gravid! Bf 3 dar efter mig. Samt är min underbara svägerska gravid i 4e mån. Hur ofta händer sånt här!!!? :D håller tummar för dom, mig o er alla att allt går vägen!

• JonnaA87

Har en liten fråga om symptom hur mår ni?
    känner ni av något i kroppen, magen, brösten?
    ser man redan nu att man börjar bli lite större eller är det bara inblidning?

• bevingad
    Ella Jade skrev 2011-11-01 16:55:46 följande:
    Fick nyss reda på att min bästa vän också är gravid! Bf 3 dar efter mig. Samt är min underbara svägerska gravid i 4e mån. Hur ofta händer sånt här!!!? :D håller tummar för dom, mig o er alla att allt går vägen!
    Åh så härligt!!!
    Min bästa vän håller oxå på med bebisvärkstad och har bim till helgen... tänk om
  • Ella Jade

Bevingad: Hahaha ja det är helt sjukt :D jag håller tummarna för din vän med då!!

• Ella Jade

Joanna87: jag är mkt tröttare än vanligt, brösten ömmar väldans, mer kissebödig, mer huvudvärk/ryggvärk.. Magen putar ut en del, men svullen o som madlin säger "möblerar om tarmarna" (haha) så de blir en liten tjockis mage för mej..

• Mysmamma70

Jag är trött, känner att det drar lite i livmodern och ryggen emellanåt.

Har lite humörsvängningar också, det brukar jag aldrig ha

Svar på tråden Juli bebis 2012