• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • kulliz80

hej jag vill vara med här , plussa nu på morgon , har inte våga testa förrän idag är idag i 4+6 vecka 5 ,
    vi har försökt skaffa bebis i 5 år , har 2 mf bakom oss , men nu hoppas vi verkar att du ska få stanna kvar...

• Tolle83
    kulliz80 skrev 2011-11-01 05:42:01 följande:

hej jag vill vara med här , plussa nu på morgon , har inte våga testa förrän idag är idag i 4+6 vecka 5 ,
    vi har försökt skaffa bebis i 5 år , har 2 mf bakom oss , men nu hoppas vi verkar att du ska få stanna kvar...

Åhh vad härligt! STORT GRATTIS!

Låter som oss... jag är okså i 4+5 fast vu har "bara" försökt i  3 år. Också 2 mf i bagaget. Vi har blivit satta i kö för IVF ocj tanken va att vi skulle börja med de i januari... Jag hoppas vi slipper de nu :D
  • Tolle83
    ettplusett skrev 2011-10-31 21:39:23 följande:
    Hej allihopa. Dessvärre kommer jag att lämna den här tråden pga mf. Väldigt ledsamt men det är bara att gå på't igen ;)

Lycka till allihopa och jag hoppas att ingen av er drabbas av samma öde som jag.

Kram! 

Åhh jag beklagar verkligen!
    Du har iaf rätt inställning!

Styrkekramar till dej!    
  • kulliz80
    Tolle83 skrev 2011-11-01 06:10:49 följande:
    Åhh vad härligt! STORT GRATTIS!

Låter som oss... jag är okså i 4+5 fast vu har "bara" försökt i  3 år. Också 2 mf i bagaget. Vi har blivit satta i kö för IVF ocj tanken va att vi skulle börja med de i januari... Jag hoppas vi slipper de nu :D
    vi skulle oxå börjat med ivf i jan , Grattis till er oxå :D
  • Tolle83
    kulliz80 skrev 2011-11-01 06:20:25 följande:
    vi skulle oxå börjat med ivf i jan , Grattis till er oxå :D

Härligt! Nu får vi hoppas att vi slipper... De ska ju tydligen vara väldans procedur med masssa läkarbesök.. Jobbig att försöska förklara bort de till kollegorna när man inte berättat nåt.
    Jag hoppas verkligen de går vägen nu... 
  • Mysmamma70

Grattis till nya plussen och varm kram till ettplusett!

• Jamtlandstaus

Gjorde om testet idag o nu var det klart o tydligt! : )
    Har BF 7 juli. Har en son på 14år sedan tidigare å han är född i juli så detta är väl min fertila toppmånad...
    Nu hoppas jag att det stannar kvar vill inte vara med om MA/MF igen!!
    Har inga uppenbara symtom alls förutom att jag är varm som en kamin, speciellt på kvällarna.
    Förra graviditeten hade jag mycket spottings å nu inga alls, än. Hoppas de håller sig borta!

• MammaSofi

Här kommer en nykomling som plussade med syskon i söndags :) bf 6 juli!

Har en son sedan tidigare som är född 1 januari 2011! Nu ska han bli storebror!

• Betingjärp
    ZoZoZ skrev 2011-10-31 22:17:33 följande:
    Thessan: Härligt att din dotter blev så glad! Jag minns själv hur glad min äldsta son blev när han var fyra år och jag väntade vår andra son.

Jag längtar också efter att få berätta, men vill inte riskera att de ska behöva få dela vår sorg om vi skulle drabbas av MF. Därtill blir väntan så lång om man berättar tidigt. Vi säger inget först det börjar synas samt att vi vet att allt är bra med bebisen. Förmodligen väntar vi ända tills efter RUL. Men alla tänker och gör olika.
    Jo det var så jag också kände, men var så sugen... På mig syns magen redan, rätt jobbigt, då vi vill hålla det hemligt till vecka 12-13 (haha ganska korkat då att berätta för en 4:a åring) men det får bli som det blir=)
  • Mysmamma70

Vad kul Jamtland, jag har också en son som är 14 år som är född i juli

Svar på tråden Juli bebis 2012