• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Bragdoll
    Bragdoll skrev 2011-11-01 19:40:33 följande:
    Japp! Nu går jag och väntar på att det ska komma lite mage också.. det är sååå mysigt!!
    Nej det är tredje. Fick vänta i fem år på att sambon skulle ge med sig.. XD
    Så jag har en nioåring och en sjuåring också. 
  • Tolle83
    BebisVagga skrev 2011-11-01 19:46:15 följande:
    skulle jag inte kunna tänka mej

ja föröskte googla de... o då kom de upp att äter man 7 ananaser så ska de (ENLIGT GAMMALT HUSMORSKNEP) sätta igång en förlossning... Så ja tänkte att de kanske påverkar även om man inte äter 7st :D

jag är bara sjukt nojig :S 
  • SommarDahlia

De där förbaskade ananasarna startade ingen förlossning för mej, däremot fick jag väldigt ont i munnen efteråt :)
    Sugen jag blev på ananas nu bara för det :)

• BebisVagga
    Tolle83 skrev 2011-11-01 19:49:34 följande:
    ja föröskte googla de... o då kom de upp att äter man 7 ananaser så ska de (ENLIGT GAMMALT HUSMORSKNEP) sätta igång en förlossning... Så ja tänkte att de kanske påverkar även om man inte äter 7st :D

jag är bara sjukt nojig :S 
    finns faktiskt inget som kan sätta igång en förlossning sådär.. då ska du inte våga gå i trappor heller om man tror på massa prat..

du kan nog äta hur mycket du vill av annanas
  • Tolle83
    SommarDahlia skrev 2011-11-01 20:00:35 följande:
    De där förbaskade ananasarna startade ingen förlossning för mej, däremot fick jag väldigt ont i munnen efteråt :)
    Sugen jag blev på ananas nu bara för det :)
    hahaha ja har nyss trykt i mej en stor burk... nu har ja blåsor i nmunnen och mår illa.. Men nu ska jag äntligen få gå o sova :D

Dagens höjdpunkt :D Dock synd om maken som lär tycka att jag är världens tråkigaste... Jag hoppas de blir bättre snart.. Jag kan verkligen inte hålla mej vaken... :S 
  • Mysmamma70
    Tolle83 skrev 2011-11-01 19:44:59 följande:

Frågar här med-...

Nån som vet om ananas i konservburkar kan vara skadligt? 

Nej, vad har du fått det ifrån? Tungan ute
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Glada28

Min kompis jobbar på BB å sa det att om jag någoion ska ha mer barn, skaffa aldrig i början av Juli. Då är det kaos. ALLA får barn. 

Hehe, där fick hon..   

• Mysmamma70
    Glada28 skrev 2011-11-01 20:27:08 följande:
    Min kompis jobbar på BB å sa det att om jag någoion ska ha mer barn, skaffa aldrig i början av Juli. Då är det kaos. ALLA får barn. 

Hehe, där fick hon..   

Jaså, då måste det vara på grund av semestrarna... för annars föds det väl flest barn i mars?
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • MammaSandra1989

Haha då kommer jag att föda på dom två månaderna som mest. Sonen är född i mars och vi kom in på morgonen och framåt sen eftermiddag/kvällen hade dom fått skicka vidare folk till andra bb

• SommarDahlia
    Glada28 skrev 2011-11-01 20:27:08 följande:

Hehe, där fick hon..   
    usch då... inte så smart av oss här då :)

Jag var den enda som fick barn på mitt sjukhus den dagen(natten) sonen föddes i oktober, vilket var väldans skönt eftersom det annars föds många barn där varje dag.
    Föreställer mig att jag ringer till förlossningen i juli å barnmorskan svarar "jag är ledsen, här är fullt, prova igen imorn" :)
Svar på tråden Juli bebis 2012