• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hallonmusen83
    Vicki123 skrev 2012-02-04 20:29:26 följande:
    Hur mkt har ni gått upp?
    Är i v 16 men känns som jag ser ut att vara mkt längre fram.
    Gått upp 7-8kg. Är lång o vägde ca 65 förut o nu är jag uppe i 72kg.
    Men jag trivs o mår bra och det är ju så kallt ute att det är svårt att promenera.... :)
    Kram
    jag är vecka 16 ( Går in vecka 17 om 2 dagar )
    går efter inskrivningen , fast ska rätta mig efter deras våg för ingen är samma .
    men enlig min egna våg gått upp 0 kilo sen inskrivning!
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Hallonmusen83
    froggyL skrev 2012-02-04 22:01:19 följande:
    Köpte en Emmaljunga Nito city på blocket. Årsmodell 10. Skitfin. Så nöjd! Hade en Knorrvagn till vårt första barn, men är sån skillnad med svängbara hjul. Vilket gör att Linnea lätt kan köra vagnen också. Sån skillnad att gå i affärer med en sån. Köpte till en liggkorg, ny i affär, fast utgående färg. Ingick visserligen en mjuklift, men gjorde ett sånt kap, så jag kan få sålt den för samma pris sen.
    Ja min syster köpte me sån häromdagen , hon ska ha barn 3 v innan mig
    Ja den va fin men ja svårt för hjulen där fram vet inte varför :s
  • Vicki123

MissMurrig: vilken vecka är du i? Och du är säkert jättefin. :)

Hallonmusen83: Oj, vad skönt för dig. Då hamnar det bara på magen. :)

Själv hoppas jag att jag tillhör dem som går upp mkt i början o inte så mkt sen.
    Kramp

• froggyL

Hallonmusen: varför? Pga utseende? Det enda jag kan tänka mig är väl att den inte är lika terränggående som en med stora hjul, men vi kommer inte hålla oss i terrängen nåt vidare. Annars e de ju underbara. Slippa trycka ner vagnen för att svänga! Men det e ju min åsikt det.

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • Hallonmusen83
    Vicki123 skrev 2012-02-05 09:02:28 följande:
    MissMurrig: vilken vecka är du i? Och du är säkert jättefin. :)

Hallonmusen83: Oj, vad skönt för dig. Då hamnar det bara på magen. :)

Själv hoppas jag att jag tillhör dem som går upp mkt i början o inte så mkt sen.
    Kramp
    Njaa haha väger 5 kilo mera vid denna inskrivning än med de andra 2 barnen.
    Men sonen fick bara mage , dotter fick mage rumpa lår och höfter och lite sitter där kvar ännu =)
  • Hallonmusen83
    froggyL skrev 2012-02-05 09:08:02 följande:
    Hallonmusen: varför? Pga utseende? Det enda jag kan tänka mig är väl att den inte är lika terränggående som en med stora hjul, men vi kommer inte hålla oss i terrängen nåt vidare. Annars e de ju underbara. Slippa trycka ner vagnen för att svänga! Men det e ju min åsikt det.
    Njaa de små hjulen fram , gilla 4 fasta hjul jag är sån inrutad haha men ska aldrig säga aldrig haha att jag kommer ha en !!
    Jag bor i en liten by , åker massa tåg/buss , går massa från väg till skog till grusväg m.m
  • enilorac81

Jag har inte vägt mig sig inskrivningen. Får göra det den 23:e februari när jag ska träffa min BM för andra gången. Nu längtar jag till onsdag och RUL

• SaJo81
    Hallonmusen83 skrev 2012-02-05 09:19:35 följande:
    Njaa de små hjulen fram , gilla 4 fasta hjul jag är sån inrutad haha men ska aldrig säga aldrig haha att jag kommer ha en !! Jag bor i en liten by , åker massa tåg/buss , går massa från väg till skog till grusväg m.m

Det är obetalbart med svängbara hjul ska du veta :) hade jag inte haft det på tvillingvagnen hade jag avlidit av att gå promenader redan för ett och ett halvt år sedan:) haha.....det blir väldigt tungt att bhlva lyfta vagnen varje gång man ska svänga....lyx att slippa!
  • Hallonmusen83
    SaJo81 skrev 2012-02-05 09:34:29 följande:
    Det är obetalbart med svängbara hjul ska du veta :) hade jag inte haft det på tvillingvagnen hade jag avlidit av att gå promenader redan för ett och ett halvt år sedan:) haha.....det blir väldigt tungt att bhlva lyfta vagnen varje gång man ska svänga....lyx att slippa!
    tvillingvagn kankse jag kan förstå men haft ett barn åt gången och går såå mkt , tycker de inte är jobbigt med 4 fast hjul , haft brio o emmaljunga edge duo combi då de små sen övergått till emmaljunga scooter , brio race , emmaljunga softy!
Svar på tråden Juli bebis 2012