Trolla75 skrev 2012-02-02 22:48:16 följande:
Snoffsan08- Tror det visade sig i fosterhinnan att det var ett extra bo. Detta mf måste väl skett tidigt då det var tomt? Funderar just på om jag vart med om en vändning? det känns så bekant att folk drar och sliter, trycker och knuffar i magen???Det är något jag har förträngt i så fall. Min stora blir 12 nu i feb och hon är en riktig polis, ska hela tiden tillrättavisa och påpekar fel och skvallrar... Dom är som hund o katt. Hoppas det blir bättre när nr 3 kommer!!! Storasyster önskar sig en lillebror, hon blir jättesur när jag säger att jag tror att det är en tjej! Medan lillasyster vill ha en prinsessa... säger hon. Innan vi berättade för barnen så frågade lillasyster ofta om jag hade en bebis i magen, kan de känna på sig sådant?
Jaha, oki. Får se om dom hittar nåt när det är dax för mig att föda då. Såg inga rester av den andra hinnsäcken när jag gjorde kub testet iaf, så får se då. Ja, det borde ha hänt väldigt tidigt, om hon dessutom inte märkt av någon direkt blödning under graviditeten heller som hon tycker är värt att nämna. Du borde ha kommit ihåg om du fick göra en vändning, annars är du lycklig som förträngt =o) usch och fy, nästan bland det värsta jag varit med om. Dom gjorde två försök på mig innan dom lyckades på det tredje. Kändes som om dom skulle bryta varje ben i kroppen på bebisen. Brikanylen man fick intravenöst var ju inte heller nån höjdare. Fick sån himla hjärtklappning utan att jag kunde påverka det ett dugg. Hemskt var det. Risken finns att jag kommer få göra det denna gång med, då livmodern blir större och större för varje barn man får. Jag hoppas jag slipper. Är det så illa? Fast att det ändå är 7 år mellan flickorna? Mellan min äldsta tjej och sonen är det 2 år och 3mån. Dom bråkar ofta, mycket tjuvnyp och retande när dom tror att ingen ser. Men dom håller ihop bra ibland oxå. Dom är jätte gulliga med 3½ åringen, MEN det kan ju bero på att dom bara träffar henne vv. Kanske hade varit skillnad om dom bodde under samma tak på heltid? Tror nog att barn kan känna på sig sånt. Dom är smartare än man tror =o) Min minsting vill ha en lilla syster medan dom andra två vill ha en bror.