• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75

Åh ni pratar namn... Viktor om det är en pojk & Vera om det blir en tjej... Mina förslag... släpper inte in gubben... inte än i alla fall!

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • momster

Snoffsan : jag tycker Milo är jätte fint.

Och jag har samma här med massor av flytningar. Och ingen av mina graviditeter har varit lik den andra. Denna gången har det varit en blandning av de andra två. Jag har samma pappa till den yngsta och den i magen.

• Trolla75

Mina två första graviditeter förflöt väldigt lika, inget illamående och lika magar...
    Nu har jag ju mått illa och jag tycker magen sitter högre denna gången... så denna skiljer sig.

Lillasyster och bebis i magen har samma pappa.

• momster

I dag har jag känt liten i magen flera ggr under tiden vi var i ishallen och kollade när äldsta spela hockey. Vet inte varför men så fort grabben har träning så känner jag av rörelserna mer. Först tänkte jag att de var kallt men de är de ju när man är ute oxå. Så funderar på om de är smällarna när puckarna åker i sarjen den lille reagerar på.

• snoffsan08
    Jamtlandstaus skrev 2012-02-11 18:38:35 följande:
    Ja men det var ju skönt att fler har som liknande! Om det vore ngt knas borde man väl ha sammandragningar och/eller ont. Min man tycker oxå jag blivit extra fin nu när bröst o mage växt å inte mig emot! Låter hemskt att någon skulle säga åt en att inte äta när man är gravid, tur han är ett ex!!

Ja, jag är faktiskt oxå glad att han är ett ex. Jag var bara 15 när vi träffades och 21 när jag kastade ut honom. Han gick bakom ryggen på mig när jag väntade våran son. På alla hjärtans dag är det exakt 9 år sedan som han flyttade. Då var våran son 5 dagar gammal, och dottern 2år och 3 mån. Men idag är jag lyckligare än nånsin. Det är nog ingen fara med flytningarna, men ska köpa linfrön, så jag slipper ta i så mycket när man ska göra nr 2. Får ju så sjukt mycket flytningar när jag måste ta i.
  • Tekla78
    Engla80 skrev 2012-02-10 18:22:43 följande:
    Ska vi kanske göra en lista med BF och kön? Så kan man fylla på där efterhand som man varit på RUL. Hade varit kul att se vem som är först ut och sen när det är dags se om förste man verkligen blir först Glad
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html
    Engla80, när jag uppdaterade listan med mitt nya datum lade jag även till att vi väntar en pojke. Har sett att andra har gjort samma sak.
  • SaJo81
    alondra23 skrev 2012-02-11 11:21:05 följande:
    själv ska det bli Ayelin på mitt barn om det blir flicka
    oooh vilket fint namn=)
    Bragdoll skrev 2012-02-11 12:38:40 följande:
    Jag tycker de är underbara :) 

Han kanske gillar Amidala, Leia eller Padmé?
    Mackenzie, Savannah, London, Paris :D 
    Haha jaaa vi har varit inne på alla tre! Leia råkade han knäcka för några år sen till en kompis så vi har tyvärr nära bekanta med en dotter vid det namnet så det går inte! Amidala tycker jag personligen låter lite hårt...Padme då kanske :p

• Trolla75
    Kan inte sova!!! blir tokig, har vart så nu hela veckan... jobbat tre nattpass och de jäkla tidningsbudet har väckt mig vid den här tiden nu i veckan...
    Men jag ligger hemma i min säng nu, så varför vaknar jag? har legat o vridit mig i över en timme...
    Grrr...

Alla sover och snusar så gott, tom. lilla bebis sover lugnt i magen... Jag vill också! bäst å släcka ner...
  • Belliis

Vet hur det känns trolla, har nog inte sovit en hel natt sen i november.. Fast jag drömmer mest en massa konstiga saker sen är det omöjligt att somna om..
    Går runt här hemma i mörkret , äter kex .. Dricker vatten.. Går å lägger mig igen och vrider mig som en strandad säl.. Hittar ingen bra sovställning alls!

• Trolla75

Lyckades inte slita mig från datorn...

Belliis- Har du testat att ligga lite halvt på mage med ena benet högt uppdraget, det är min favoritställning just nu!

Svar på tråden Juli bebis 2012