• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81
    En liten skrev 2012-02-24 13:36:40 följande:
    Hon sa även att min viktupgång som jag och mannen är oroliga över (knappt 5 kg) i 21 veckan är helt normalt så det var skönt att höra.
    jag vägde mig på en hälsokontroll nu i veckan vilket visade att jag gått upp 4kg sen inskrivningen, är i v19+1 idag!
  • Woogie
    SaJo81 skrev 2012-02-24 14:25:39 följande:
    jag vägde mig på en hälsokontroll nu i veckan vilket visade att jag gått upp 4kg sen inskrivningen, är i v19+1 idag!
    Då är du och jag på samma dag :o)

Jag var på RUL idag!! Allt såg fint ut och HON var jättefin! Vi såg de där 3 små strecken som jag aldrig har sett förr (vad är de egentligen?) och BM sa att hon 99,9% säker. Vad vi blev glada och vad glad min mamma kommer att bli som "bara" har pojkar till barnbarn än så länge. Naturligtvis hade vi blivt glada om det var en kille, dessutom hade jag blivit mer lättad på sätt och vis, eftersom jag kan killar... Men åh vad mysigt! Läpp, lillhjärna, mage och alla mått såg hela, fina och proportioneliga ut. Nice! Nästa UL blir någon gång i maj och det känns inte jättelångt bort, konstigt nog. Nu ska jag jobba i 25 minuter till, sen är det helg!

Ha det gott!
    Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Charlottetott

Jag tänkte ordna en BF Lista med folks bloggar på min blogg, vill ni va med?

Kan ni inte skriva ert namn, er blogg och när de är BF :) gör en lista, så jag inte missar någon:D' 

• Maddetj87

Hej jag hoppas också på här, vet inte vad ni diskuterar men jag är beräknad 27 juli :)

• momster

Charlottetott jag skriver min blogg och bf på måndag em efter vi vart på rul.

Maddetj87 välkommen ! Här pratar vi om allt möjligt så bara att skriva vad du vill :)

• Maddetj87

Tack! Vart bor folk någonstans? :) Själv bor jag i tullinge men vi flyttat till mariefred i maj, någon som bor i närheten där?

• Sladdis

Maryveken: Bra stödstrumpor kan man köpa på Apoteket fick jag nyligen reda på. Ska själv köpa där.

• ZoZoZ

Woogie: De tre små strecken man ser på flickor är blygdläppar och själva "skåran".

GRATTIS till en förmodad flicka och att allt såg fint ut på UL! Även vi väntar med 99,9% säkerhet en flicka enligt RUL. Vi har två söner sedan tidigare så jag är så glad och tacksam över att även få uppleva en dotter.

Svar på tråden Juli bebis 2012