• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07
    Emmizen80 skrev 2012-03-09 19:56:26 följande:
    var in till babyproffsen idag och skulle bara hör om och hur läng leveranstiden är på Emmaljunga city cross... det är 14-15 veckor!!!! Sjukt lång tid ju.... tydligen är de mycket populära vagnar. Blir till att beställa en snarast om v inte hittar en beg via blocket snarast...
    men det låter ju vansinnigt! jag var in på babyproffsen i karlstad Häromdagen och han sa en dryg månad på emmaljunga! du kan se leveranstiderna på deras hemsida, när det är rödmarkerat så har dem under typ 10 st kvar i den modellen och färgen. 
  • EllaBella02
    Emmizen80 skrev 2012-03-09 10:33:37 följande:
    Ellbella: har du anmält dig? Kul att vi kan hamna i samma grupp
    Hej!
    Ja, jag anmälde mig, men jag fick gruppen på torsdagmorgonen... Går varannan till att börja med och sedan varje när jag har slutat jobba... : ) 
  • EllaBella02

Vi har bestämt oss för en Kronan och den leveranstiden var typ 2 veckor tror jag... så vi väntar med att beställa den till början av Juni slutet av Maj... : )

• kulliz80
    Emmizen80 skrev 2012-03-09 19:54:24 följande:
    jag bor mellan linköping och norrköping! ska börja på vattenjymp vid månadskiftet. Kommer att var i v25 då. tror det även här är då man "får" börja. Bokar man vattenjympa vi bm i Nkpg? Här bokade jag själv..

Min släkt bor oxå mellan linköping o norrköping :D är där en del o hälsar på :)

Vart bor du nånstans ???

• eken

Ellabella02: vi beställde den i veckan vår kronan vagn (den nya 2012). Men skrev att den ska levereras i maj/juni. Vi hade kampanjpris efter babymässan i gbg

• snoffsan08

Fick samtal från våran barnvagns leverantör för en liten stund sedan. Han kör hem vagnen till oss ikväll. Åh, vad spännande!

• chess07
    Gladeken skrev 2012-03-10 11:11:37 följande:
    Ellabella02: vi beställde den i veckan vår kronan vagn (den nya 2012). Men skrev att den ska levereras i maj/juni. Vi hade kampanjpris efter babymässan i gbg

Då är ju jag jättenyfiken på vad ni får ge för den vagnen?
  • Charlottetott

Hinner inte vara så aktiv men har läst att ni skrivit en del om vagnar. Jag är rätt kort så vill ha en trehjuling som man slipper häva för att styra.. Helst luftpumpade hjul med vändbar sittdel. Snacka om att utbudet minskar men har hittat en vagn Icandy Jogger. Helt kär. Skrev om några olika modellr på min blogg ifall någon annan vill läsa charlottestenberg.se

En annan sak, när jag var på UL så frågade jag om könet, hon gick ner och tittade mellan benen där man fick se hamburge format =) Hon sa - Jag ser ingen  snopp

Hon fortsatte UL, efter ett tag frågar jag igen, är du säker på att de är en tjej?
    Hon går tillbaka, säger igen- Jag ser ingen snopp men sånt här är ju inte 100%

Så hät sitter jag och är ovetande nu :P Trodde itne dom sa något om dom inte var säkra.. hade jag inte frågat igen så hade hon ju låtit mig tro att hon var säker..    

• snoffsan08
    Charlottetott skrev 2012-03-10 12:53:29 följande:
    Hinner inte vara så aktiv men har läst att ni skrivit en del om vagnar. Jag är rätt kort så vill ha en trehjuling som man slipper häva för att styra.. Helst luftpumpade hjul med vändbar sittdel. Snacka om att utbudet minskar men har hittat en vagn Icandy Jogger. Helt kär. Skrev om några olika modellr på min blogg ifall någon annan vill läsa charlottestenberg.se

En annan sak, när jag var på UL så frågade jag om könet, hon gick ner och tittade mellan benen där man fick se hamburge format =) Hon sa - Jag ser ingen  snopp

Hon fortsatte UL, efter ett tag frågar jag igen, är du säker på att de är en tjej?
    Hon går tillbaka, säger igen- Jag ser ingen snopp men sånt här är ju inte 100%

Så hät sitter jag och är ovetande nu :P Trodde itne dom sa något om dom inte var säkra.. hade jag inte frågat igen så hade hon ju låtit mig tro att hon var säker..    

Som jag skrev i din egna tråd du gjorde. Om du är osäker och gärna vill veta, beställ ytterligare ett UL lite senare. Då är det lättare att se. Det gjorde vi.
Svar på tråden Juli bebis 2012