• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • momster

Trolla tack oxå förresten är så inne i skrivandet. Är så humla uttråkad. Så hade jag sånt sug efter äpple fast jag inte tål de. Fast tänkte att jag kanske tål de nu var ju ändå så länge sedan jag testa så jag åt ett jätte gått äpple. Svällde upp ganska fort i halsen så blev att slänga i sig en drös bettapred (allergi tabletter) men är huvudet dumt får kroppen lida.

• Emmizen80
    ellabella: Har du funderat på att gå på vattengympa??? jag ska börja tisdagen den 27 mars på freja barnmorkermottagning.
  • snoffsan08
    momster skrev 2012-03-08 17:37:33 följande:
    Jag behöver tipps mot sura uppstötningar om nån har
    Jag knaprar gaviscon mot halsbrännan, den är förj'vlig nu. Hoppas den ger med sig lite.
    Trolla75 skrev 2012-03-08 15:12:54 följande:
    Vi har en supergosig Norskskogskatt, men både jag o tjejerna vill även ha en hund, men det blir ett starkt nej från pappa! Så än har jag inte kommit på hur vi ska gå till väga...

Kan ni inte lägga in och visa upp era husdjur i vår bildtråd!? Det skulle vara kul att ha det lite mer samlat... eller?
    Hur gör man då?
    Jag har en fin bild på våran Loka på mobilen, hur får jag den till datorn? 

• down under

Trolla, ang vattengympan... jag anmälde mig idag och det verkade bara finnas 2 platser kvar.. den börjar den 27/3 och det är 5 ggr och kostar 300kr.. kl.17-18.
    Om du inte ska till din bm på ett tag så borde du ringa henne o anmäla dig om du vill gå innan platserna tar slut!

• smulan12

Vi har också hund. Eller rättare sagt 2.. En amstaff och en liten blandras. Båda har varit jättebra med barn så det hoppas jag att dom fortsätter att vara. :)

V.23 i morrn! Tiden går minsann och först nu har jag börjat vänja mig vid att ha mage. :p KÄRLEK Hjärta :)  

Svar på tråden Juli bebis 2012