• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • snoffsan08
    Trolla75 skrev 2012-04-08 09:54:39 följande:
    103 dagar kvar... snoffsan- hittade en gammal tråd... men där finns säkert många tips hur du/ni kan underlätta åderbråcken... www.familjeliv.se/Forum-2-12/m33262058-1.html
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ

Tack snälla för tipset! Jag har sagt det förut och säger det igen, tur att du är med i denna tråd :o) Du är så duktig på att kolla upp saker och ting.
  • Trolla75
    snoffsan08 skrev 2012-04-08 10:30:37 följande:
    Tack snälla för tipset! Jag har sagt det förut och säger det igen, tur att du är med i denna tråd :o) Du är så duktig på att kolla upp saker och ting.
    Skäms kul om man kan hjälpa till på något sätt...
    Nu sitter jag bänkad framför tvn (nyhetsmorgon) men väntar på att "En unge i minuten" ska börja... Nu ska här förberedas...

Fick en rejäl sovmorgon i morse, Vanna kom o kramade mig & magen vid 9.30 kändes så skönt! Hoppas på repris även i morgon då lillskruttan är ledig... Jag börjar inte förrän 15.00 i morgon & då ska jag gå på cirkus med min brukare Skrattande festligt värre... haha...
  • snoffsan08
    Trolla75 skrev 2012-04-08 10:47:56 följande:
    kul om man kan hjälpa till på något sätt... Nu sitter jag bänkad framför tvn (nyhetsmorgon) men väntar på att "En unge i minuten" ska börja... Nu ska här förberedas... Fick en rejäl sovmorgon i morse, Vanna kom o kramade mig & magen vid 9.30 kändes så skönt! Hoppas på repris även i morgon då lillskruttan är ledig... Jag börjar inte förrän 15.00 i morgon & då ska jag gå på cirkus med min brukare festligt värre... haha...

Jag menar faktiskt när jag säger det jag gör. Jag uppskattar det väldigt mycket, då jag inte vet själv exakt vart man ska leta efter svar på allt. Skönt med sovmorgon, det brukar vi oxå få. Som sagt, minstingen väckte mig vid 3 tiden inatt ungefär, sen kunde jag inte somna om fören vid 7.Låg och tittade på riskförlossningar på 7an. Tur att det inte är första barnet man väntar, då skulle jag nog inte palla att se på det. Nu har man ju tre barn sen innan och alla tre graviditeter och förlossningar har sett ungefär likadana ut. Vilken kanal går en unge i minuten på? Hoppas du får sovmorgon imorgon med då :o)
  • snoffsan08
    Engla80 skrev 2012-04-08 09:33:14 följande:
    Så va man under hundringen  99 dagar till BF!! WIIHOO  Solen skiner och jag har haft sovmorgon! Känns som det blir en mycke bra dag idag! 

Skönt! 3 dagar kvar för en annan.
  • Trolla75
    snoffsan- programmet gick i 7an
  • snoffsan08

oki. Jag har för mig att jag försökte spela in det på boxern förut, men när jag skulle kolla så var det ett program med djur födslar. Tänkte att jaha, jomen det är ju oxå en unge i minuten Ha ha ha, trög man är ibland.

• Charlottetott

Denna veckan som varit har jag varit så fruktansvärt trött, och huvudvärk utan dess like. har ingen iniativförmåga alla. Är som en hösäck som inte orkar resa mig upp. Hade lite lågt järnvärde men äter nifirex.. mår lite smått illa ibland också men vet inte om de beror på tröttheten.. någon siorts influen sa eller är de graviditeten som spelar ett spratt... 

Svar på tråden Juli bebis 2012