Jaså jaha. Jobbigt att må illa så länge. Skönt att du inte gjort det denna gången.
vermilion skrev 2012-04-05 11:50:03 följande:
Min sista unge vägde ju 5,2 kg. Tror dom kommer sätta igång mig tidigare om det ser ut som den här ungen är där i närheten. Ska även till sjukhuset i juni för någon slags bedömning om dom måste göra kejsarsnitt på mig. Men jag vill inte! Ungen ska ut vaginalt och så är det bara, det gick alldeles utmärkt sist så då ska det göra det nu med. Hoppas jag.
OJ! Då ska jag verkligen inte gnälla om att mina har vägt mycket vid födseln. Hur mycket gick du upp med minstingen?
Engla80 skrev 2012-04-05 12:21:34 följande:
Angående blodprov så är det ENDAST min Bm som träffat rätt på första försöket. Mina vener är svåra att se + att dom rullar så tydligen är jag ett svårt offer när det nalkas blodprov och droppsättning... När jag skulle bli opererad för blindtarmen så fick dom kalla på en narkosläkare för att få till nålen droppet Är inte rädd för nålar men grämer mig ändå när det nalkas provtagning och dropp då jag vet att det kommer ta flera stick innan de har kommit rätt... Har frågat min BM om hon i fortsättningen vill följa med mig när sånt ska göras hahaha... Jag är ju överviktig sen innan och har nu gått upp mitt första kg denna graviditet... Hade hoppats det skulle dröja till v 30 men nä. Aja, jag får kämpa vidare men nu börjar känningarna komma vid promenader så jag får väl helt enkelt tänka regält på vad jag stoppar i mig nu!
Men då måste bilden du har som profil bild vara gamma? Jag tycker inte du ser överviktig ut på den. Helt otroligt att du bara gått upp 1kg! Grattis till dig måste jag säga. Är lite avis ;o)