Engla80 skrev 2012-04-07 07:41:39 följande:
Jo, bilden är typ 2006 typ... Men jo, visst var jag överviktig då med (dock inte lika mycke) men vi skulle på fest och jag hade korsett på mig + att bilden är tagen i en bra vinkel
När jag vänta dottern så gick jag upp totalt 5-6kg bara. Hoppas jag kan klara det denna gången med!!
Ja, hoppas du klarar dig från så stor viktuppgång då

down under skrev 2012-04-07 09:36:45 följande:
Var hos bm i torsdags och allt så bra ut.
Hade ingen barnvakt så barnen fick följa med så det vart lite smått kaos!
Men dom tyckte det var kul att lyssna på bebisens hjärtljud.
Mitt sf mått var redan 27 så inte konstigt jag känner mig stor, låg högst upp på kurvan..
Men jag låg högt med dom andra 2 oxå så det e inget jag oroar mig över.
Inget av dom tidigare barnen fixerade sig innan förlossningen heller så det lär ju inte den här göra heller.
+ 6kg sen inskrivningen men jag var överviktig sen innan så jag är lite orolig över vart det här ska sluta..
Vet inte hur mycket jag vägde när jag blev gravid då graviditeten inte var planerad så jag hade nog gått upp några kilo innan inskrivningen oxå.. Men men så e det!
Glad påsk tjejer!
Vi ska på påsk middag idag hos sambons moster men jag är inte på humör..
Fick igår kväll reda på att min plast pappa har lungcancer och att dom hittat metastaser i hjärnan så han är
övertygad om att han kommer att dö snart. Inge vidare kul!
Min pappa blev opererad för hudcancer för 2 veckor sen bara 2 månader efter att dom tagit bort cancer från buken, bröstet och tjocktarmen...så han lär väl inte heller leva så länge till..
Och sambons morfar gick för 10 dar sen oxå i cancer!
Jävla cancer! Jag hatar den sjukdommen och just nu känns det som den omringar mig..
Åh, styrke kramar till dig!! Ja, cancer är en j*vla vidrig sjukdom alltså.
Vilken vecka är du i? Hoppas du inte går upp så mycket mer då.
Jag hoppas inte heller gå upp så mycket mer i vikt. Det är nästan lättare att hoppa över mig än gå runt mig nu