SaJo81 skrev 2012-04-24 21:05:07 följande:
Grattis till kommande bröllop SommarDahlia, till skillnad mot vad som nån skrivit här så hatade jag själva planeringen :p (vi gifte oss i juli 2011) speciellt sista månaden! men så har varken jag eller min man speciellt bra framförhållning så det var rätt mycket kvar då :s däremot kan jag säga att bröllopsdagen var något av det mest fantastiska jag varit med om=) det var så fint och roligt och härligt etc etc........jag skulle vilja göra om det igen och igen och igen :p
Åh vad kul!! Vi gifte oss oxå i Juli förra året, vilket datum gifte ni er? Vi gifte oss den 2/7, dagen innan min 30års dag
Ja, STORT GRATTIS till Bröllopet SommarDahlia!!! Vad super mysigt för er!!!
Ullared är kul, men skulle ALDRIG orka gå där nu. Gubben och ag åker dit en gång om året till hösten, då det är lagom att köpa julklappar. Det värsta är att man gör av med mer pengar än man tänkt från början (jag är sån) Men då lär man sig att man har lite extra på ett annat konto, så inte ALLA pengar tar slut

Vi ska åka dit i oktober i år med ett annat par. Dom stora har vi barnvakt till, men bebis får följa med. Har hyrt stuga för en hel helg. Brukar köra av det på en dag i vanliga fall, men det blir för jobbigt för bebis. Tur man köpt ny bärsele med ryggplatta.
Vaknade upp med halsont imorse, gubben har smittat mig, han hade 40,4graders feber igår och hostar som en tok. Ska till MVC läkaren idag oxå, då jag haft (äckelvarning) sjukt mycket flytningar samt ont i magen i några dagar. Bebis har inte rört sig lika mycket som förut heller och jag har haft mycket pirr/ilningar i underlivet. Ska kolla så allt står rätt till.